Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vond dit nog best lastig, mn wat Bouk al zei, het gezicht. Ik had niet 1 plek in mijn studio waar het licht egaal over de muur liep. OVeral zat er een streep schaduw van het dak langs. En dan meet je zomaar een stop verschil gezicht/verus lichaam. Tel daar de aanwezige make-up bij op en je krijgt dit. (eigenlijk moet dit helemaal naturel.. mja. Dat is achteraf.)
Uiteraard heb ik hier wel nog ff een beetje gefoefeld met een curve om het iets op te trekken maar toch.
Ach.. weer wat geleerd, nietwaar
Helemaal mijn smaak.
Maar dit model leent zich hier voor, helemaal zelfs.
Loop eens wat vaker en verder die naturel richting uit.
Toon die kenmerkende marmering van de wat onderkoelde blankere huid bij gewonen luchten zonder zon .
Dat is nog moeilijker dan je denkt, zij hij bescheiden .
Ik ben daar op dit moment mee bezig namelijk, en dat is knap lastig.
Je zult zien dat het je bevalt als afwisseling met jouw eigen stijl fotografie die je zo prima aan het ontwikkelen bent.
Harde realistische fotro's vind ik echt wel relaxet om te maken hoor.
En natuurlijk moet je wat meer concessies doen t.o.v. de super gecontroleerde belichtingsomstandigheden.
Maar dat maken nu juist die foto's zo puur van uitstraling.
Ik hoop er meer van te zien.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment