Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ikea

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ikea

vorige week bij Ikea gaan shoppen. ik vond deze gordijnstoffen goed passen voor achtergrond-doeken.. dus maar enkel metertjes gekocht. de dochters vonden het ook wel leuk, dus had ik heel bereidwillige modellen afgelopen weekend. hopelijk vinden jullie ze ook leuk.
    de foto's zijn aan scherpte en "helderheid" verloren door ze op pbase te plaatsen

Re: Ikea

De kids staan er best mooi op...

Mar wat je mooi vindt aan die gordijnen als achtergrond
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
      De kids staan er best mooi op...

Mar wat je mooi vindt aan die gordijnen als achtergrond
      mee eens en effe meer op de belichting letten, het wit van de kleding is hier en daar op het randje en bij de tweede en de derde zijn de gezichtjes wat bleek.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind de gordijnen veel te druk eigenlijk, maar dat hangt natuurlijk wat af van smaak.
        Wat ik wel zou doen is je modellen wat verder zetten van de achtergrond. Zoals bij de derde foto. Dat is dan ook de beste van de drie vind ik.
        Ik vind persoonlijk de belichting ook nogal wat gewoontjes. Ik zou wat proberen te experimenteren met vanalle lampjes en lichtjes, en plekjes om je achtergrond op te hangen...
        http://groenwolkje.wordpress.com

Comment

ik vind de achtergronden ook niet mis en passen volledig bij deze guitige snoetjes,en wat een mooi ogen heeft het grootse kind,je mag terecht fier op hen zijn,groeten ton

Comment

Het zijn leuke kleurtjes die bij de kids passen. Wel erg druk.

Deze 2 meisjes zie ik graag in een korenveld met een bloem in het haar
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

dank u voor alle comments

de achtergronden zijn inderdaad erg druk en kleurrijk, ik wil deze foto's gebruiken om hun kamer op te fleuren.... en kinderen houden van kleuren

je hebt inderdaag gelijk dat ik ze verderweg van de doeken moet plaatsen zodat ze meer "loskomen". omdat ik enkel gebruik maar van het natuurlijke, aanwezige licht moest ik afgelopen zondag hen zo dicht mogelijk bij het raam houden. met een 50 mm lens moet je dan soms compromissen sluiten.
              binnenkort begin ik wel eens te spelen met belichting, wie weet wat jullie dan nog te zien krijgen....

Madmax, tijdens onze vakantie zal ik genoeg foto's maken van hen in een bloemen- of korenveld....

hierbij nog 2 foto's die ik in zwartwit heb omgezet, misschien beter verteerbaar voor diegene die de achtergrond echt niet mooi vinden

Max 3 foto's per topic. Je kan bijkomende foto's eventueel achter een linkje zetten.
              Hans[Mod]
              Last edited by CH Photography; 10 juni 2009, 09:06.

Comment

De eerste heeft een duidelijke groenzweem. Intense pose die koel gebracht wordt... ik mis even het plaatje.
                De tweede is overbelicht, waardoor hij onscherp oogt.
                De derde is gewoon onscherp.

Ongeacht de middelen die je gebruikt, toch proberen van scherpe, rechte foto's te maken.

Comment

Working...
                X