een photoshoot van een verliefd koppeltje gedaan ,ze vroegen om er iets speciaals van te maken en dit leek me een goed idee.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2x3
Collapse
X
-
-
-
Re: 2x3
Oorspronkelijk geplaatst door louysT Bekijk berichtze vroegen om er iets speciaals van te maken en dit leek me een goed idee.
Nu nog wel even de bedenking hierbij, heden ten dage met de computer als hulpmiddel is het samenvoegen van beelden helemaal niet meer zo speciaal, zowat alles is mogelijk.
Dus in het opzicht van de opdracht is het zeker niet slecht, maar fotografisch is dit voor mij geen speciaal maar een gewoon goed beeld.
Om het af te maken had je volgens mij iets meer moeten letten op symetrie en op de kijkrichtingen van de personen.
Comment
-
Euh, met alle respect, maar ik zie geen verliefd koppeltje. Ik zie 2 mensen naar mekaar kijken.
Ik denk dat, als je spreekt over een "thema-foto", het thema ook in de foto te zien moet zijn. In deze dus niet.
Voor de rest is het vooral een beetje kitch en niet echt origineel.
Met het thema had je veel meer kunnen doen, dan kan je wat mij betreft spreken van foto-kunst, waar het in deze toch om draait. Spijtig...
Comment
-
Fotografisch is het misschien geen topper maar ik vind het wel een leuk idee en ik kan me wel voorstellen dat ze er content mee zijn.
Comment
-
-
Hoe doe je dit?
Camera op statief, en dan verschillende beelden trekken?
Samenvoegen met photoshop en dan erasen?
Of...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtHoe doe je dit?
Camera op statief, en dan verschillende beelden trekken?
Samenvoegen met photoshop en dan erasen?
Of...?
Of anders genoeg dubbelgangers vinden
Comment
-
1-wat betreft het verliefd zijn,de manier waarop zij naar elkaar kijken vooral het middenste stel toont volgens mij toch duidelijk verliefdheid,ik denk niet dat vrienden elkaar zo aankijken,2 ik moest er iets apart van maken voor die mensen en voor hen is dit heel speciaal en het gaat tenslotte toch over, overhen en het moet hen aanspreken,3-het is inderdaad niet zoheel moeilijk als je het kan ,maar je moet het eerst kunnen hé,de beste manier is om een afbeeldingsstapel aan te maken en fotoshop deze lagen te laten uitlijnen zodat ze perfect boven op elkaar liggen,je kunt een afbeeldingsstapel aanmaken via bestand-scripts-afbeeldingen laden naar stapel(niet vergeten om poging om bronafbeeldingen automatisch uit te lijnen aan te vinken).daaarna liggen je afbeeldingen perfect boven elkaar en is het enkel nog een kwestie van op elke laag een masker aan te maken en dan laag per laag gommen,en klaar is kees.en je moet inderdaad met statief werken,groeten en bedankt voor de comentaren ,ik vind dit altijd leuk al die verschillende meningen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtOm het af te maken had je volgens mij iets meer moeten letten op symetrie en op de kijkrichtingen van de personen.
Comment
-
Comment