Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2x3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2x3

een photoshoot van een verliefd koppeltje gedaan ,ze vroegen om er iets speciaals van te maken en dit leek me een goed idee.

Re: 2x3

Heel creatief en weer eens iets anders
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door louysT Bekijk bericht
      ze vroegen om er iets speciaals van te maken en dit leek me een goed idee.
      Het idee is heel goed, het wijkt af van het gewone dus speciaal is het voor de vraagstellende partij zeker ook.
      Nu nog wel even de bedenking hierbij, heden ten dage met de computer als hulpmiddel is het samenvoegen van beelden helemaal niet meer zo speciaal, zowat alles is mogelijk.
      Dus in het opzicht van de opdracht is het zeker niet slecht, maar fotografisch is dit voor mij geen speciaal maar een gewoon goed beeld.
      Om het af te maken had je volgens mij iets meer moeten letten op symetrie en op de kijkrichtingen van de personen.
      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Speciaal is het wel, maar ik kan het niet mooi vinden.
        Het zal misschien een kwestie van smaak zijn.

Comment

Euh, met alle respect, maar ik zie geen verliefd koppeltje. Ik zie 2 mensen naar mekaar kijken.
          Ik denk dat, als je spreekt over een "thema-foto", het thema ook in de foto te zien moet zijn. In deze dus niet.
          Voor de rest is het vooral een beetje kitch en niet echt origineel.

Met het thema had je veel meer kunnen doen, dan kan je wat mij betreft spreken van foto-kunst, waar het in deze toch om draait. Spijtig...

Comment

Fotografisch is het misschien geen topper maar ik vind het wel een leuk idee en ik kan me wel voorstellen dat ze er content mee zijn.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Hoe doe je dit?
              Camera op statief, en dan verschillende beelden trekken?
              Samenvoegen met photoshop en dan erasen?
              Of...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                Hoe doe je dit?
                Camera op statief, en dan verschillende beelden trekken?
                Samenvoegen met photoshop en dan erasen?
                Of...?
                Zoiets ja, in lagen werken en dan met maskers werken.
                Of anders genoeg dubbelgangers vinden
                Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

1-wat betreft het verliefd zijn,de manier waarop zij naar elkaar kijken vooral het middenste stel toont volgens mij toch duidelijk verliefdheid,ik denk niet dat vrienden elkaar zo aankijken,2 ik moest er iets apart van maken voor die mensen en voor hen is dit heel speciaal en het gaat tenslotte toch over, overhen en het moet hen aanspreken,3-het is inderdaad niet zoheel moeilijk als je het kan ,maar je moet het eerst kunnen hé,de beste manier is om een afbeeldingsstapel aan te maken en fotoshop deze lagen te laten uitlijnen zodat ze perfect boven op elkaar liggen,je kunt een afbeeldingsstapel aanmaken via bestand-scripts-afbeeldingen laden naar stapel(niet vergeten om poging om bronafbeeldingen automatisch uit te lijnen aan te vinken).daaarna liggen je afbeeldingen perfect boven elkaar en is het enkel nog een kwestie van op elke laag een masker aan te maken en dan laag per laag gommen,en klaar is kees.en je moet inderdaad met statief werken,groeten en bedankt voor de comentaren ,ik vind dit altijd leuk al die verschillende meningen.

Comment

ik vind deze anders wel heel knap gemaakt,
                    en het gras is groener aan de overkant,maak er maar eens eentje,ik kan u verzekeren dat deze beste mens zijn werk hieraan heeft gehad

grtjs,

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                      Om het af te maken had je volgens mij iets meer moeten letten op symetrie en op de kijkrichtingen van de personen.
                      ... en ook op het tijdstip van de dag waarop je dit maakt. Wij kijken hier naar een beeld op 900 pixels langste zijde, maar als je deze gaat tonen in 't groot, gaan de harde schaduwen erg opvallen.

Comment

Working...
                      X