Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voor mij is de derde de sterkste heeft de meeste sfeer zou zo reclame kunnen zijn voor een stoer mannelijk product. Zal ook liggen aan de goede keuze van het model voor dit soort foto's. De tweede is heeft iets meer romantiek. Op de eerste staat naar mijn smaak iets teveel vleugel op.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Waw, die 2de model wil ik wel eens meenemen tijdens een vluchtje!
En waar heb je die Rhönlerche gevonden?
Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden, maar je hebt , volgens mij, 3 uitstekende shoots gemaakt met luchtvaart als thema. Meestal komt het vliegtuig te veel in beeld, maar dit is hier helemaal niet het geval.
Knap werk
1 vind ik niet zo goed door die (bewuste) overbelichting.
2 is gewoon prachtig, geen overpose of valse verleiding.
3 is in alle opzichten ook een pracht van een plaat, al zie ik liever het vrouwelijk schoon.
1 vind ik niet zo goed door die (bewuste) overbelichting.
2 is gewoon prachtig, geen overpose of valse verleiding.
3 is in alle opzichten ook een pracht van een plaat, al zie ik liever het vrouwelijk schoon.
Hier sluit ik mij 100% bij aan.. en vooral bij dat laatste
Comment