Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
1ste is heeeeeeeeeeel goed, alhoewel sommigen zullen vallen over de prominentie van de elleboog, maar voor mij werkt hij goed mee in de compo.
Waarom drie foto's plaatsen als je 1 goede hebt ?
De tweede andere valt me toch tegen...
Bij de tweede zie ik een duidelijke aflijning rond de witte kap die onnatuurlijk overkomt. De schaduw boven de ogen is zwaar, waardoor vooral het linkeroog wegvalt.
De derde... goeie reclame voor de zonnebril. Hij komt er heel goed uit.
Foto 1 is een foto van het gehalte dat je op de covers van de beroemdste modetijdschriften ziet staan ! WOW. Dus dat is de topper voor mij. Indringende blik, schitterende ogen, lichtstreepjes in de pupillen, mond lichtjes geopend, passende haarband, ...
De arm stoort mij helemaal niet en de onscherpe achtergrond is ook mooi. Prima Schitterend.
Foto 2 vind ik "te gemaakt" met die sjaal. En het vliegtuig is te uitdrukkelijk in beeld; had deze liever kleiner of nog onscherper gezien. En dan nog liefst in een andere kleur, het model is ook overwegend wit dus ze "springt er niet uit". Mijn ged8.
Foto 3, jammer dat de lucht overwegend bewolkt was, ik mis hier een stralend blauwe lucht (zucht). Ook jammer dat het kleedje onderaan breed uitloopt (heeft met de wind te maken )
Waar gaat haar linkerarm naartoe ?
Comment