Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit ligt aan de fotograaf
1 is net even te weinig doordacht / afgewerkt tijdens de shoot
3 is het gewoon helemaal niet qua belichting, compo positie en achtergrond.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
vind de eerste ook de beste, bij de andere twee vind ik de achtergrond tegenwerken, tis net of het model erin geplakt is en dan nog op een slordige manier.
grt,bouk.
Foto 1) prachtig portret met de scherptediepte waarvan je u mag zeggen. De compositie is ook zeer goed en evenwicht en kleur zijn voor mij gewoon perfect...dus laat ze maar komen zo die buitenopnames.
Foto2) iets minder dan de eerste (smaakkwestie) maar ook uitstekend van belichting en nog net de achtergrond die je verwijst naar de locatie is prachtig.
Foto3) De arm stoort mij helemaal niet van overbelichting. Ik vind dat bij buitenopnames dat soms iets meer geeft.
Comment