Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

You rang Mylord?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: You rang Mylord?

Mooi concept, alleen jammer van die wel zeer vreemde mond in foto 2. Lijkt wel alsof de tong er half uithangt. Niet zo elegant....

En jammer van de geshopte wenkbrauwen... niet zo naturel.
    (vergelijk de mooie ronde in foto 1 en de plots hoekige in 2, plus in foto 3 lijken ze mij wel zéér hoog opgetrokken)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
      Mooi concept, alleen jammer van die wel zeer vreemde mond in foto 2. Lijkt wel alsof de tong er half uithangt. Niet zo elegant....

En jammer van de geshopte wenkbrauwen... niet zo naturel.
      (vergelijk de mooie ronde in foto 1 en de plots hoekige in 2, plus in foto 3 lijken ze mij wel zéér hoog opgetrokken)
      De wenkbrauwen (de hoek erin tenminste) is door de visagiste zo bijgetekend. In principe kan er dus weinig verschil zitten in de drie foto's wat dat betreft. Maar het gebruik van de monocle (en vooral het proberen inhouden ervan met zoveel vette smeer op je gezicht) brengt heel wat gezichtsmimiek met zich mee, zo is gebleken. Daar heb ik dankbaar gebruik van kunnen maken, maar wat foto drie betreft moet ik je toch echt vertellen dat het om louter mimiek gaat zonder geshop. Om de monocle te plaatsen moet men namelijk heel erg de ogen opentrekken (en dus de wenkbrauwen ophalen) om dan vervolgens de monocle te klemmen (zie het fronje boven het oog bij foto 1). De hoge wenkbrauwen op foto 3 zijn louter het gevolg van dit (in dit geval foutgelopen) 'plaatsingsproces' van de monocle.
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

Comment

toepasselijke titel
        into minimal techno

Comment

gewoon het sterkste van de week,super platen
          deze zijn "Cover" waardig

grtjs,

jeannot

Comment