Verwijderd op vraag van het model.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
You rang Mylord?
Collapse
X
-
You rang Mylord?
Last edited by Sylvie Huybrecht; 19 april 2012, 16:18. Reden: Foto's en namen verwijderd op vraag van modelIf you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.beLabels: Geen
-
-
Re: You rang Mylord?
mooie reeks, het enige wat me stoort is de lippenstift die ophoudt op de onderlip zoals in foto 2 en 3 te zien is.
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
-
Met stip no1 voor mij.
2 ook mooi, maar vind hier de schaduw naast de neus niet zo mooi. (zegt hij die altijd HEEL vette schaduwen bij de neus maakt maar dan liever iets eronder)
Coole 3eGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtIdd, jouw foto's zijn meestal zeer sterk, en nu ook. Maar die zware neusschaduw op 2 misstaat.Hehe lol die had zelfs mijn zestigjarige moeder, die geen knijt kent van fotografie of zijn 'regels', opgemerkt
't Zal ne zwAAAAre schaduw zijn
If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtHehe lol die had zelfs mijn zestigjarige moeder, die geen knijt kent van fotografie of zijn 'regels', opgemerkt
't Zal ne zwAAAAre schaduw zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtbeetje respect hé, ben ook bijna zestigokee ik hertyp dat ZELFS mijn moeder die niet getraind is om kritisch foto's te beoordelen, die schaduw opmerkte als 'storend'
If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
Nummer 1 is gewoon een zalige plaat
Nrke 2 : slagschaduw stoort mij enorm en dan vooral het "blauwe oog"-effect.
Nrke 3 : leuke plaat
Comment
-
-
Zéér mooi reeksje.
Bij foto 1 merk ik wel iets boven rechter oog
waar ze brilglas vasthoud, ook in het midden.
Samenfronsen van wenkbrauwen mss ?
Stoort wel niet hoor
foto 2 jammer van schaduw
foto 3 zéér mooi
grtz
Luc
Comment
-
-
Alles is al gezegd.
Bottomline is.
Je hebt dire goede aandacht vragende foto's geplaatst die talent tonen en zorg bij maken en afwerking.
Perfect, nee, maar de meeste perfecte foto's zijn oersaai.
Ik zie graag meer plaatjes van je komen, dit belooftIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
Comment