Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Child

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Child

[IMG][/IMG]

Nikon D300 lens sigma 24-70

Re: Child

Voetjes erop en je hebt een goede plaat,
    Jammer hiervan
    Verder een lekkere pose, goede belichting maar wel wat onduidelijke decorstukken hier en daar die te fragmentarisch in beeld zijn.
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
      Voetjes erop en je hebt een goede plaat,
      Jammer hiervan
      Verder een lekkere pose, goede belichting maar wel wat onduidelijke decorstukken hier en daar die te fragmentarisch in beeld zijn.
      Je mag je tekst nog eens kopiëren en plakken Irineas: KLIK!
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Je mag je tekst nog eens kopiëren en plakken Irineas: KLIK!
        Hoi Jos

Wat bedoel je ?
        En als ik op die blauwe link dubbelklik dan kom ik in een site terecht waar ik niet mag komen omdat ik er geen rechten toe heb.
        Dus, maak uzelf duidelijk ?
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Dus, maak uzelf duidelijk ?
          Die koppeling leidde naar identiek dezelfde foto van deze poster, gisteren gepost in de Beginnershoek.

De post in de Beginnershoek was het eerst gepost (21:56 h), dus was dit een "dubbelpost" (gepost om 23:06 h).

Ik dacht: "hier kan ik even Irineas nieuwsgierig maken, want dit draadje wordt toch gewist".
          Bovendien is de foto niet eens scherp, dus voor mij allesbehalve Showcasewaardig.

Dat is echter buiten de moderator gerekend. Die heeft beslist het topic in de Beginnershoek te wissen.
          Vandaar de foutmelding als je op bovenstaande koppeling klikt.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Die koppeling leidde naar identiek dezelfde foto van deze poster, gisteren gepost in de Beginnershoek.

De post in de Beginnershoek was het eerst gepost (21:56 h), dus was dit een "dubbelpost" (gepost om 23:06 h).

Ik dacht: "hier kan ik even Irineas nieuwsgierig maken, want dit draadje wordt toch gewist".
            Bovendien is de foto niet eens scherp, dus voor mij allesbehalve Showcasewaardig.

Dat is echter buiten de moderator gerekend. Die heeft beslist het topic in de Beginnershoek te wissen.
            Vandaar de foutmelding als je op bovenstaande koppeling klikt.
            Okay, dat snap ik, bedankt voor de uitleg met de link die even niet linkte Jos.

Ja, die onscherpte op het gezichtje had ik ook gezien maar acht die bij de foto geheel en wel passen in de sfeer waarin deze is gemaakt.
            Ik zou dit in een nabewerking ook zo gedaan / voor gekozen kunnen hebben.

En daarmee zijn we het lekker niet eens met elkaar Jos.

Maar alleen de maker kan ons nu vertellen ?
            Normaal vraag ik dit niet, maar gezien de twee tegengestelde meningen van die van Jos en mij,
            is dit per ongeluk zo gekomen of was dit bedoeld / bewust gedaan. ?
            En dat verlangt even wat eerlijkheid van diens kant

Comment

Okay, dat snap ik, bedankt voor de uitleg met de link die even niet linkte Jos.

Ja, die onscherpte op het gezichtje had ik ook gezien maar acht die bij de foto geheel en wel passen in de sfeer waarin deze is gemaakt.
              Ik zou dit in een nabewerking ook zo gedaan / voor gekozen kunnen hebben.

En daarmee zijn we het lekker niet eens met elkaar Jos.

Maar alleen de maker kan ons nu vertellen ?
              Normaal vraag ik dit niet, maar gezien de twee tegengestelde meningen van die van Jos en mij,
              is dit per ongeluk zo gekomen of was dit bedoeld / bewust gedaan. ?
              En dat verlangt even wat eerlijkheid van diens kant
              Allezins bedankt voor jullie reactie's . Ten eerste is de onscherpte in het gezicht bewust gedaan naar volgens de omgeving waar het genomen is , dit vroeg volgens mij niet teveel scherpte . Maar ik heb ook nog een vraagje voor jullie , kan je je foto niet op 2 verschillende forums zetten missschien ? Omdat ik deze foto ook op de beginnershoek gezet heb en daar is hij weg .

MVG Benny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benny123456 Bekijk bericht
                kan je je foto niet op 2 verschillende forums zetten missschien ?
                nee dat mag niet; tis dan een dubbelpost en das niet toegestaan op BD.
                denk niet dat het een probleem geeft, als je een opname in een forum zet in kleur, je dezelfde ook in zwart/wit kan zetten, als je hem hebt omzet naar zwart/wit.
                of het problemen geeft als je een van de opname uit fotoverhalen ook in een ander forumonder deel zet, zal je effe bij de Mods moeten vragen
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  denk niet dat het een probleem geeft, als je een opname in een forum zet in kleur, je dezelfde ook in zwart/wit kan zetten, als je hem hebt omzet naar zwart/wit.
                  of het problemen geeft als je een van de opname uit fotoverhalen ook in een ander forumonder deel zet, zal je effe bij de Mods moeten vragen
                  grt,bouk.
                  Ok merci voor de uitleg
                  Had wel al eens in de forumregelmenten gekeken maar als je dat allemaal moet onthouden pfff...

Maar oefening baart kunst

Comment

grt,bouk.
                    Heey Bouk ??
                    En deze wet jij niet ?

Ik ben zwaar op de *** gegaan bij een bewerking van een brugske uit maastricht dat werd gezien als dubbelposten!!.
                    De eerste was gewoon kleur en origineel, de tweede een HDR en bewerkt tot zw
                    Daarmee kreeg ik twee MOD's in mijn nek.
                    Dus, nee een ZW en een Kleur, dat mag niet zenne !!
                    Dat is ook dubbelposten.

Comment

2.11. Geen dubbelposts
                      Plaats éénzelfde foto geen tweemaal in verschillende topics/forums.
                      Wat wel kan is een totaal andere (ingrijpende) bewerking (vb HDR), lichte aanpassingen of een andere crop kun je in hetzelfde topic posten.

dus in het zelfde topic mag het wel.
                      maar een opname (origineel) in kleur, mag dus niet omgezet worden in zwart/wit en dan in het forumonderdeel Zwart/Wit geplaatst worden, nou dat wordt tig keer gedaan hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

2.11. Geen dubbelposts
                        Plaats éénzelfde foto geen tweemaal in verschillende topics/forums.
                        Wat wel kan is een totaal andere (ingrijpende) bewerking (vb HDR), lichte aanpassingen of een andere crop kun je in hetzelfde topic posten.

dus in het zelfde topic mag het wel.
                        maar een opname (origineel) in kleur, mag dus niet omgezet worden in zwart/wit en dan in het forumonderdeel Zwart/Wit geplaatst worden, nou dat wordt tig keer gedaan hoor.
                        grt,bouk.
                        Ja, dat weet ik ook.
                        En deze ts en ik wordt er op afgerekend terwijl het onbedoeld gebeurde, dat gebeurde ook.
                        Maar tsja, sommigen steken harder boven het maaiveld denk ik of vallen meer op, of hebben niet de juiste tactiek of zo.
                        Maar mogen doet het dus niet

Comment

Even terug on topic:
                          Scherpte is misschien wel wat afwezig op het gezicht, maar dat stoort me niet echt bij deze setting. Zoals Irineas reeds zei zouden die voetjes er dan wel weer bij moeten.

Grtz,
                          Palladio
                          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Mooie foto!

Lekker zacht voor zo een jochie.
                            Misschien gewoon wat bijcroppen dan stoort het gemis van de voetjes niet,
                            en komt dan komt dat kopje van hem nog beter uit.
                            Is mijn idee maar.

Comment

Sorry, maar ik vind deze foto eigenlijk helemaal niet goed. Op de monitors waar ik op kijk, zie ik een dichtgelopen zwarte partij, die zwaar doorweegt op de foto, en die niets bijdraagt. Het is me volledig onduidelijk waar het kind opzit, en de onscherpe partijen op de voorgrond, van zowel het voorwerp als de broek, nemen nog een deel van het beeld weg, dat door de onscherpte oninteressant wordt. De compo maakt veel goed, maar kan het voor mij net niet redden.

Comment

Working...
                              X