Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3x m'n vriendin Kimberly

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3x m'n vriendin Kimberly

Heb m'n garage omgebouwd tot studio en dit is 't eerste resultaat. Ben nog niet zo heel lang bezig met model/studio foto's maar ik heb toch het lef opgebracht om ze in showcase te plaatsen hopenlijk staan ze op hun plaats.

(belichting: 2 bouwlampen met een paraplutje er voor)

(festival bandjes van het geweldige Belgische festival Graspop kunnen niet af)
    van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

Re: 3x m'n vriendin Kimberly

Mooie reeks en die bandjes moeten er niet af. Graspop is 1 van de beste festivals op men lijst dit jaar.

Comment

Mooie foto's
      'k zou de 1e kroppen tot een vierkant
      Facebook
      Flickr
      500px

Comment

Mooie foto's en prachtig model!
        Nella Balda Photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
          Mooie foto's
          'k zou de 1e kroppen tot een vierkant
          Ik volg. Meer foto's van dit mooie model please.
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Ik zie niets dat gesneden of gecropped moet worden.
            Ik zie hier een sterke interactie tussen model en fotograaf.
            ik zie een heel leuk en mooi model op hele goede fotokes.

foto 2 zou ik wel eens een redelijke HOF kans willen geven.
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Niet slecht, foto 2 vind ik de beste.

Ik mis in alle foto's wel wat scherpte op de ogen. De kleurtemperatuur is ook steeds verschillend wat niet echt consistente fotografie is. Heb je deze foto's in RAW getrokken? Zo ja: dan kan je dan nog makkelijk aanpassen.
              www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                foto 2 zou ik wel eens een redelijke HOF kans willen geven.

Alweer dat geroep om HOF. Laat dit lekker aan de personen over die er over gaan.

3 prima platen met een hoog wow gehalte maar voor mij net ff te veel blur.
                Voor de rest
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

Alweer dat geroep om HOF. Laat dit lekker aan de personen over die er over gaan.

3 prima platen met een hoog wow gehalte maar voor mij net ff te veel blur.
                  Voor de rest
                  Alweer dat geroep dat je je niet vrij mag uitspreken
                  tss tss
                  en als het uw smaak niet is dan wordt het geen HOF ??
                  Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Alweer dat geroep dat je je niet vrij mag uitspreken
                    tss tss
                    en als het uw smaak niet is dan wordt het geen HOF ??
                    Dat staat er los van. Ik ben geen lid van de HOF-leden

Maar je schept verwachtingen bij TS... en als hij er niet in komt.. wadan?
                    Hmm.. sowwie.. hij was toch niet zo goed?
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Dat staat er los van. Ik ben geen lid van de HOF-leden

Maar je schept verwachtingen bij TS... en als hij er niet in komt.. wadan?
                      Hmm.. sowwie.. hij was toch niet zo goed?
                      Nou, ik schat deze toch hoog hoor.
                      Dit heeft alles te maken met het model, de interactie die de plaat uitkomt gezet tussen fotograaf en model.
                      En dan de super relaxte sfeer die zij op deze manier aan mij overbrengt.
                      En dat zijn toch wel hele dikke en goede ingrediënten om hoog te scoren lijkt me zo.

Laat ik dat verbeteren.
                      Die scoren bij mij erg hoog

Comment

Nou, ik schat deze toch hoog hoor.
                        Dit heeft alles te maken met het model, de interactie die de plaat uitkomt gezet tussen fotograaf en model.
                        En dan de super relaxte sfeer die zij op deze manier aan mij overbrengt.
                        En dat zijn toch wel hele dikke en goede ingrediënten om hoog te scoren lijkt me zo.

Laat ik dat verbeteren.
                        Die scoren bij mij erg hoog

jama dat is dus ook het 'probleem'.
                        Ik zie zovaak dat mensen roepen 'HOF'

Ik maak mij er zelf ook wel eens schuldig aan.
                        Maar het is onze taak gewoon niet.
                        En natuurlijk mag je zeggen 'hoog HOF gehalte' Niks mis mee. Maar toch.
                        Ik vind het niet fair tov van TS.

HOF leden hebben het zwaar genoeg met het kiezen van de juiste plaat. Soms zijn we het er mee eens en soms niet. Laten wij als 'simpele leden' ons gewoon beperken tot de inhoud van de plaat en de evt. oes en aas. Dan schep je geen verwachtingen en ook geen verplichtigingen.

Just my 2 cents
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

HOF leden hebben het zwaar genoeg met het kiezen van de juiste plaat.

Laten wij als 'simpele leden' ons gewoon beperken tot de inhoud van de plaat en de evt. oes en aas.

Dan schep je geen verwachtingen en ook geen verplichtigingen.
                          Deze discussie gaat wel off topic, maar vind ik wel even aardig om te voeren.

Ik schat de gemiddelde gebruiker dan wat hoger in.
                          En wat wij al weten, is dat jij een heel andere fotografie naleeft, mooi vindt en aanhangt als ik op dit moment.
                          Dus jouw HOF is niet mijn HOF.
                          Maar ik kan wel HOF kwaliteit zien en ben toch geen supermens.
                          Evenmin zijn onze MODS supermensen.
                          Ik heb alleen maar een 46 jaar lang intensief als amateur fotograaf bezig zijnde hobiïsme als achtergrond.
                          En daarbij heb ik zo'n beetje alle spectra op fotogebied al geprobeerd en gedaan.
                          Mensen fotograferen zonder enige glamour is overigens mijn nieuwste project waar ik door toedoen van een ander BD lid (bedankt Sam) mee ben gestart.
                          En ik vermoed dat de meeste MODs dat ook gewoon zijn.
                          Hobbiïsten die hun ding doen , nieuwe zaken willen uitproberen en mogelijk een paar vakfotograven.
                          En mijn mening zal hen niet beïnvloeden, echt niet.
                          Daar acht ik ze te zelfstandig en te onafhankelijk voor.
                          Ook omdat ze als groep intensief samenwerken met elkaar.

En, nee ik schep toch geen veplichting met een extra hoge waardering ?
                          Ik maak duidelijk waar ik denk dat de plaat wel eens voor genomineerd zou kunnen worden, of er zelfs in kan komen te staan.
                          Overigens mogen naar mijn mening nominaties ook in een lijst genoemd worden hoor.
                          Ook dat zegt iets en draagt bij aan het te bereiken niveau.
                          Maakt ook mooi een tussenstapje tussen "De hemel en het Vagevuur"

En nu weer gauw on topic.
                          Op basis van mijn gevoel geef ik deze foto daar ook kans voor.
                          Maar dat is dan wel weer afhankelijk van de inzendingen van de rest van deze week.
                          En ik heb al een goede gezien.
                          Maar beiden foto's , die van jou en deze tweede zijn wel degelijk elkaars concurent in kwaliteit.
                          Absoluut.

Comment

Sjonge wat een positieve reacties zeg, en ik maar twijfelen om ze in de showcase te zetten

nou, bedankt allemaal, tis geen hof geworden, maar deze reacties zijn voor mij al meer dan genoeg. Ben het ook eens met de gekozen foto van die oude dame, want daar kon deze week toch echt niemand tegenop, naar mijn mening.

En Kimberly voelt zich zeer gevleid.
                            van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hetspook Bekijk bericht
                              Sjonge wat een positieve reacties zeg, en ik maar twijfelen om ze in de showcase te zetten

nou, bedankt allemaal, tis geen hof geworden, maar deze reacties zijn voor mij al meer dan genoeg. Ben het ook eens met de gekozen foto van die oude dame, want daar kon deze week toch echt niemand tegenop, naar mijn mening.

En Kimberly voelt zich zeer gevleid.

Sta hier helemaal achter. Zeker als er een keigoeie foto gekozen wordt. Voor mij persoonlijk was de reactie van Jorgen -erg sportief - deze week belangrijker dan in de Hof te komen. Fijn dat jij dit ook sportief doet (ikzelf had daar wel eens problemen mee maar ik probeer me te beteren...)
                              Henk
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

Comment

Working...
                              X