Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intiem geheim bedekt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Intiem geheim bedekt

Ik vind het maar niks.

De nagels zijn vuil en de huidtint doet me meteen aan een lijk / zombie denken...
    www.pixation.be

Comment

voor mij persoonlijk zijn net alle redenen die hier worden aangehaald
      waardoor het beeld niet gesmaakt wordt, net de redenen waarom het
      beeld mij méér aanspreekt dan andere "doorsnee" beelden in dit sub-forum.
      (huidtint, onverzorgde nagels, indrukken in de pols, non-onderwerp, ...)

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

mm, je verwoordt bij deze foto de aparte en artistieke visie waar ik ook achter sta.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          mm, je verwoordt bij deze foto de aparte en artistieke visie waar ik ook achter sta.
          Ik deel jullie mening.
          Het is eens wat anders.

Groeten Vince

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
            Ik vind het beiden kop nog staart hebben.

Nee, kop noch staart, jammer
            er is in derdaad niet veel te zien, maar zo als bij meedere opnamen, moet je ook een beetje inbeeldingvermogen hebben!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

niet echt smakelijke foto naar mijn mening

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                er is in derdaad niet veel te zien, maar zo als bij meedere opnamen, moet je ook een beetje inbeeldingvermogen hebben!
                grt,bouk.
                Nou Bouk, daar kom ik niet in tekort

Maar de echte huidtint, net wat grauwer, de foto net wat hoger tot en met de implantlijn borsten, tikkie minder been, dezelfde kleur.
                Ja dan praat je over suggestief en een torso.
                Dit is geen torso.
                Dit kan wel gewaagd gevoeld hebben bij fotograaf en model.
                En zal het zeker voor hen ook zijn.
                Maar dan moet de foto kloppen en ons meenemen in het verhaal van de foto.
                En niet andersom Bouk.
                Zo werkt dat volgens mij niet.
                De Foto moet het referentie kader van de kijker prikkelen en diens gedachten meenemen in een door de getoonde suggestie bedoelde sfeer en verhaallijn.
                Niet andersom.
                Daar zijn p***boekjes voor
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                  Nou Bouk, daar kom ik niet in tekort

Maar de echte huidtint, net wat grauwer, de foto net wat hoger tot en met de implantlijn borsten, tikkie minder been, dezelfde kleur.
                  Ja dan praat je over suggestief en een torso.
                  Dit is geen torso.
                  Dit kan wel gewaagd gevoeld hebben bij fotograaf en model.
                  En zal het zeker voor hen ook zijn.
                  Maar dan moet de foto kloppen en ons meenemen in het verhaal van de foto.
                  En niet andersom Bouk.
                  Zo werkt dat volgens mij niet.
                  De Foto moet het referentie kader van de kijker prikkelen en diens gedachten meenemen in een door de getoonde suggestie bedoelde sfeer en verhaallijn.
                  Niet andersom.
                  Daar zijn p***boekjes voor
                  Toch even reageren hoor.. Deze stamt uit een onderdeel van een shoot, en die ging over een bepaald thema wat wel met griezel enz had te maken. Ik heb het niet over een torso, maar over "intiem bedekt" Ik vind dan deze foto absoluut niet gewaagd of in die zin speciaal.
                  Hoeveel dat ik daarbij van het lichaam wil tonen, laat ik op beide foto s zien. Het is geen glamour of beauty foto dat is wel duidelijk, dus dat de nagels dan niet netjes zijn en de handen wat grauw tonen en de huidtint anders is, mag dan geen rol spelen..
                  En ocharme toch, ik heb geen p*** boekjes nodig hoor.
                  Het verhaal achter deze foto zit in een volledige reeks die veel te groot is om hier te posten (en dat was ook niet de bedoeling) wilde gewoon eens een ander stuk van het lichaam tonen en uit de comment leid ik af dat ik mijn doel heb bereikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk bericht
                    Toch even reageren hoor.. Deze stamt uit een onderdeel van een shoot, en die ging over een bepaald thema wat wel met griezel enz had te maken. Ik heb het niet over een torso, maar over "intiem bedekt" Ik vind dan deze foto absoluut niet gewaagd of in die zin speciaal.
                    Hoeveel dat ik daarbij van het lichaam wil tonen, laat ik op beide foto s zien. Het is geen glamour of beauty foto dat is wel duidelijk, dus dat de nagels dan niet netjes zijn en de handen wat grauw tonen en de huidtint anders is, mag dan geen rol spelen..
                    En ocharme toch, ik heb geen p*** boekjes nodig hoor.
                    Het verhaal achter deze foto zit in een volledige reeks die veel te groot is om hier te posten (en dat was ook niet de bedoeling) wilde gewoon eens een ander stuk van het lichaam tonen en uit de comment leid ik af dat ik mijn doel heb bereikt.
                    Sorry, ik bedoelde met de p** niets richting anderen dan tussen mij en Bouk,
                    Het was ook enkel een reactie op een opmerking van Bouk zonder verder enige bedoeling hoor.
                    Dat even duidelijk gemaakt hebbende.

Nee, zo heb ik de foto ook niet begrepen, het is geen glamour of etalage foto of zo.
                    Jouw bedoelde griezel haal ik er echter ook helemaal niet uit.
                    Vandaar dat je gaat zoeken naar de betekenis en daar een invulling in gaat geven.
                    En dan kom je naast jouw bedoeling / intensie terecht.
                    De term intiem bedekt, suggereerd dan ook anders.
                    Overigens geld intiem bedekt zijn ook voor bodypaint zoals jij je belichting en kleur hebt toegepast, dus dat zit wel redelijk in de richting.
                    Maaar de foto zelf maakte dat niet duidelijk genoeg voor het forum , gezien de discussies / opmerkingen.
                    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      hmmmmm..
                      no2 als ik mag kiezen

Maar ik heb altijd iets met dooie personen.
                      Ik vind het dus net een lijk.
                      Kleur/comp/enz.
                      Vinnekik ook...Deze fotos spreken me niet aan sorry..kan ook niet zeggen waarom maar..tja gewoon niet mijn ding.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                        Ik vind het maar niks.

De nagels zijn vuil en de huidtint doet me meteen aan een lijk / zombie denken...
                        Sorry, niet boos worden maar ik volg hier
                        van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

Comment

de versie zonder navel, apart kleurgebruik, welke de foto ten goede komt.
                          Sterke opname , of laten we zeggen: een duidelijke visie... Meer van dit soort fotografie maakt BD boeiender .

Comment

Zulke beelden passen volgens mij beter in een omkadering, een reeks foto's, of een thema... Toch vind ik hem, ik vermoed dat de eerste de originele was, niet zo slecht. het beeld heeft iets grafisch, tegelijk iets sereen, en zonder de piercing, zit er voor mij veel meer verwijzing naar de mogelijkheid dat het een lichaam van een overledene betreft, dat klaar ligt om gebalsemd te worden. Als de dood mee het thema is, ga ik voor de tweede... is 't louter intiem bedekt, de eerste.
                            Detail misschien... de vingers van de bovenste hand ook laten strekken : Nog grafischer, nog meer bedekkend.

Comment

Niet mooi
                              Niet spannend
                              Niet erotisch

Niet aan bijhouden .....

MVG, Jeff
                              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

De foto's spreken mij niet heel erg aan. Ik vind dit artistiek gezien wel best een goed uitgevoerde opdracht. Het heeft iets macabers en je geeft aan dat je shoot een beetje met griezelig en zo te maken had.In dat opzicht vind ik het wel geslaagd en daar gaat het om. Ik vind het knap als je iets kan produceren dat voldoet aan de vraag van de klant maar misschien wel niet helemaal je eigen smaak is.

grtjs Wim
                                "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Working...
                                X