Pace
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
3 madammen
Collapse
X
-
-
-
Re: 3 madammen
3 schoon madammen, mooi op plaat gezet
Doe nu wat mij betreft die rouwkaders weg rond de foto's en ze zijn nog zoveel malen beter.
Mooie witte BG trouwens.
Peter
Comment
-
Knap Pascale!
Alle 3 de madammen knap én egaal uitgelicht met een mooie evenwicht!
Goe bezig!
ps. Om toch niet volledig positief te zijn (hoort niet bij een Aperturist!). Bij foto drie komt het bovenbeen van het rechtermodel nogal 'zwaar' over. Misschien doordat het jeans is?Last edited by Jurrie; 27 mei 2009, 22:44. Reden: Een aperturist hoort altijd een beetje (opbouwende) kritiek te hebben!www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.
Comment
-
foto 3 steekt er met kop en schouders bovenuit vind ik, veruit de interessantste qua compositie.
Comment
-
heb al een tijdje zitten kijken maar kan moeilijk een keus maken tussen de 3.
de foto's zijn trouwens ook best gaaf. (geintje)
alle 3 prima belicht, de 2e vind ik het "speciaalste" door de compo en de schuine stand.Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
Drie technisch gelikte foto's
Op nr. 3 heb ik wel een aanmerking voor wat betreft het model rechts. De manier waarop ze zit vind ik weinig vleiend. De pose maakt dat ze precies een enorm achterste heeft
Als je nr. 2 bekijkt is dat helemaal niet het geval.
Indien ze haar arm anders had gehouden of haar been anders geplaatst dan had dit mi vermeden kunnen worden.
Slu !
Tjerri
Comment
-
leuke reeks hoor, hou langer je naar de uitdrukking op de gezichten van de dames kijkt, hoe meer je vanzelf gaat glimlachen.
ze deden echt hun best hè.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Inderdaad prima uitgelicht... ma ik had nie anders verwacht... Mijn voorkeur gaat uit naar nr. 2 .... K2 kan opdoeken.... de nieuwe K3 is geboren, kan direct op de cover van de CD...ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM
Comment
Comment