Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Birds of a Feather

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Birds of a Feather

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
    Horizon? Meen je dat nou? Volgens mij staat die recht hoor, en die paal staat toch ook mooi (loodrecht)? Verkijk je je niet een beetje op de helling van de dijk naast Marion, of op de kronkeling van het pad?

Graag de mening van anderen hier?
    Geeft inderdaad een beetje vertekend beeld maar als je inderdaad alles goed bebijkt klopt het wel en de koeltoeren die wat naar rechtsoverhelt..
    Maar ik ben je foto niet aan het afkraken hoor want het is een sterke foto.Alleen de eerste indruk die me dat opviel..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Rechts achter loopt ie iets naar beneden weg, maar het is dat hij het zegt. Was me nog niet opgevallen en stoort mij persoonlijk niet.
      Mij ook niet Madmax..Maar ik kijk naar het geheel en dan dwaalde mijn oog naar daar af..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

In alle opzichten mooi
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Het moet gezegd -> Sylvie heeft oog voor detail en het artistieke

een dikke 10
          www.sergioprodi.com
          Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

De kousen, paal en onderste deel van koeltoren zijn mooi in harmonie gebracht...hier is over nagedacht. De uitvoering kan me wel bekoren, ik vraag me alleen af, of de foto sterker wordt als het model naar binnen kijkt...!
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Working...
            X