Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eigenlijk vind ik de korrel er helemaal niet zo bij passen. het lijkt alsof je er wat aan wilt toevoegen, mis je wat dat je dat doet? Wat dan? Het gelaat van je model wordt er niet sterker op. Ik vind de belichting van het gezicht ook niet denderend. Het geheel is uit balans.Verder vind ik je foto wel mooi, maar je mag nog beter opletten.
Ik vind de belichting van het gezicht ook niet denderend. Het geheel is uit balans.Verder vind ik je foto wel mooi, maar je mag nog beter opletten.
Oeps, ik mis hier duidelijk iets.
De belichting is een perfecte rembrandt. Een weldoordachte keuze van Jorgen denk ik toch... Dus ik zie niet in dat hij meer moet opletten.
De korrel da's een persoonlijke keuze, like it or hate it, zeg ik altijd, dus daar kan ik inkomen.
Nice pic mate, maar dat wist je al... Nu nog eens meer dan 30 km buiten Amsterdam komen om op locatie te shooten hé
Oeps, ik mis hier duidelijk iets.
De belichting is een perfecte rembrandt. Een weldoordachte keuze van Jorgen denk ik toch... Dus ik zie niet in dat hij meer moet opletten.
De korrel da's een persoonlijke keuze, like it or hate it, zeg ik altijd, dus daar kan ik inkomen.
Nice pic mate, maar dat wist je al... Nu nog eens meer dan 30 km buiten Amsterdam komen om op locatie te shooten hé
Kan natuurlijk zijn dat leetje niet weet wie Rembrandt is Maar dat geloof ik niet en ik respecteer de mening. En nope... ik mis niks. Maar het is een recept. Beetje van dit.. beetje van dat. Love it, or hate it
En die korrel/ruis... sja.. das idd iets persoonlijks. Me like it.
Maar als je dat niet mooi vindt, dan kan ik dat ook respecteren.
@gNo.. das wel een heel mooi compliment. Ik moest er zelf ook aan denken namelijk
@ Leetje: Enige waar ik nieuwsgierig naar ben is; waar ben ik met de belichting uit balans? Graag je persoonlijke mening. Ik leer graag bij.
Comment