Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stapje voor stapje voor stapje....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stapje voor stapje voor stapje....

.....verder naar buiten Toch al 30km van mijn studio. Doh.. en dat solo .. engggggggggggggg en lastig. Moet nog veel leren.

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Stapje voor stapje voor stapje....

Moedig dat je dit doet! Na zoveel perfectie in de studio ... maar idd er is nog een weg te gaan maar ik heb alle vertrouwen in jou!!
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

de zwart wit vind ik heerlijk

grtjs,

jeannot

Comment

die laatste vind ik anders best mooi hoor, de twee eerste zijn wel wat minder.
        jou kennende komt dat ongetwijfeld goed
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Zeer Matige foto's 1 en 2,
          deels overbelicht en lang niet dat er uit gehaald wat mogelijk is qua compo, positie en afwerking.
          De beste is nog de ZW maar daar mis je giga veel scherpte voornamelijk in het gezicht.
          Ik heb betere van je gezien.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            .....verder naar buiten Toch al 30km van mijn studio. Doh.. en dat solo .. engggggggggggggg en lastig. Moet nog veel leren.

[/CENTER]

Bescheidenheid siert de mens.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

De eerste spreekt het meest tot mijn verbeelding.Andere 2 zijn ook goed hoor.
              De pose op 3 vind ik wel minder maar op de tweede zeker geslaagd.
              2 en 3 vind ikzelf de achtergrond niet zo goed.Maar smaken verschillen.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

heel leuke reeks, had alleen kinderen verwacht.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                  Zeer Matige foto's 1 en 2,
                  deels overbelicht en lang niet dat er uit gehaald wat mogelijk is qua compo, positie en afwerking.
                  De beste is nog de ZW maar daar mis je giga veel scherpte voornamelijk in het gezicht.
                  Ik heb betere van je gezien.
                  Doe er je voordeel mee he,Max..

Leuke reeks.
                  3e vind ik de origineelste. Twijfel alleen of ie niet beter word door de belichting wat op te trekken.

groetjes,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    heel leuke reeks, had alleen kinderen verwacht.
                    grt,bouk.
                    had ook zoiets in gedacheten, nen kleinen dei z'n eerste stapjes zet

ne echt goeie foto's, hard zonliht is moeilijk onder controle te krijgen.
                    eerste is goed moest die iets minder overbelicht zijn
                    2en3 zijn echt stukken beter
                    nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                      had ook zoiets in gedacheten, nen kleinen dei z'n eerste stapjes zet

ne echt goeie foto's, hard zonliht is moeilijk onder controle te krijgen.
                      eerste is goed moest die iets minder overbelicht zijn
                      2en3 zijn echt stukken beter
                      uhuh.. en dat ondanks dat het 8 uur 's avonds was. Zon was veel te fel. maar overbelicht is het niet trouwens. Zitten wel harde contrasten in.
                      Grote probleem waar ik mee kamp zijn de knijogen. Ook met dicht doen en dan op en schieten was nagenoeg niet te doen.
                      Nja.. Voor me port iig leuk Op naar de volgende

Thanks allemaal.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

uhuh.. en dat ondanks dat het 8 uur 's avonds was. Zon was veel te fel. maar overbelicht is het niet trouwens. Zitten wel harde contrasten in.
                        Grote probleem waar ik mee kamp zijn de knijogen. Ook met dicht doen en dan op en schieten was nagenoeg niet te doen.
                        Nja.. Voor me port iig leuk Op naar de volgende

Thanks allemaal.

laat maar komen
                        nikon stuff

Comment

Blijf het leuk vinden dat je foto's op locatie posts...

Maar je maakt het jezelf wel erg moeilijk denk ik...

Zoek zachter licht op Jorgen. Je modellen zitten met toegeknepen ogen en dat is niet je datte... Verder heb je ook redelijk harde schaduwen (wat op zich wel mooi kan zijn, maar toch een gevaarlijk en moeilijk gegeven).

Als ik op locatie shoot (en dat is dus 90% van de tijd) en er is fel zonlicht ga ik altijd op zoek naar schaduwplekken. Zijn ze er niet kan je altijd gebruik maken van een sunswatter van california sunbounce. Als je dit dan combineert met flitslicht of een goeie sunbounce kan je mooie resultaten krijgen.

Hoewel ik moet toegeven dat ik de zwart-wit foto wel goed en vooral origineel vind

PS : ik vraag me eigenlijk af welk materiaal je gebruikt voor je outdoor shoots...

Grtz. Peter
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                            Blijf het leuk vinden dat je foto's op locatie posts...
                            PS : ik vraag me eigenlijk af welk materiaal je gebruikt voor je outdoor shoots...

Grtz. Peter
                            Uiteraard heb je gelijk mbt het licht, maar het moet ook mogelijk zijn om met dit soort omstandigheden te schieten lijkt me. Dat zie je vaak genoeg.
                            Nu was het die dag mss wat extreem omdat het koud en heel helder was. Een klein sluiertje voor de zon was beter geweest, mja.. dat heb je niet voor eht zeggen. Het was mailen, en de volgende dag stonden we op het strand.

Ik had mijn 500w flits bij me met dish en ook een refl. scherm.
                            -De eerste is kaal (gemeten op de huid)
                            -De tweede met refl. scherm
                            -De derde ingeflitst. Anders had ik een silhouet. Maar Ik kwam amper hoger dan dit. En ik kreeg ook de flare niet weg

Ik heb wel wat van die difusiepanelen in het groot, maar er stond zo veel wind dat zelfs het kleine refl. scherm niet vast te houden was

Ik hou zelf dus niet zo van die 'vlakbelichte' platen buiten, zo frontaal dus, en ik zoek altijd de contrasten op. Maar ja.. die balans he
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Uiteraard heb je gelijk mbt het licht, maar het moet ook mogelijk zijn om met dit soort omstandigheden te schieten lijkt me. Dat zie je vaak genoeg.
                              Je ziet inderdaad veel foto's die in deze omstandigheden worden gemaakt.
                              Maar dan wordt er toch zeer veel zon zelf geblokt door bijvoorbeeld een sunswatter of een soort zonnetent.

Op de site van california sunbounce zijn een tal van voorbeelden te bekijken hoe in dergelijke omstandigheden de zon wordt verzacht of geblokt.

Flare in nr 3 heft voor mij een meerwaarde, dus geen probleem
                              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Working...
                              X