Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Eerste beetje té selectief verscherpt en geblurd. Je ziet duidelijk tot waar je verscherpt/vervaagd hebt. Je lijkt ook rechts van het model wat met het zwart gespeeld te hebben (overgang haar -> zwart is te bruusk). Vind dat stuk gewoon niet mooi (afgewerkt).
3de spreekt wel aan en is origineel (de broek dan) maar het geeft mij persoonlijk ook een licht gevoel van ongeloofwaardigheid: met een gitaar op de schouder en broek op enkels toch nonchalant rechtstaan. De twee kenmerken lijmen niet goed samen. Wat dan weer net iets extra geeft in de foto... het is een slappe koord..
Eerste beetje té selectief verscherpt en geblurd. Je ziet duidelijk tot waar je verscherpt/vervaagd hebt. Je lijkt ook rechts van het model wat met het zwart gespeeld te hebben (overgang haar -> zwart is te bruusk). Vind dat stuk gewoon niet mooi (afgewerkt).
3de spreekt wel aan en is origineel (de broek dan) maar het geeft mij persoonlijk ook een licht gevoel van ongeloofwaardigheid: met een gitaar op de schouder en broek op enkels toch nonchalant rechtstaan. De twee kenmerken lijmen niet goed samen. Wat dan weer net iets extra geeft in de foto... het is een slappe koord..
Sorry maar aan foto 1 heb ik niets geblurt of selectief verscherpt. ik heb er wel een soort van film filter overgedaan om beetje andere kleuren te bekomen en via de lightness verscherpt maar dit was maar 15 %
Foto 3 is subliem, mag meteen de HOF in van mij, na enkele aanpassingen:
- iets te scherp, toch vooral aan haar rechterelleboog..
- dat kleurrijk logo in een zwart-wit foto stoort een beetje
Voor de rest, super foto, eindelijk eens ORIGINEEL
Comment