Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
La Democratie
Collapse
X
-
-
Re: La Democratie
Alle achtergronden en geachtengoed der buiten gelaten, is dit beeld eigen werk ?
En daarmee bedoel ik dan wel "eigen werk "van begin tot einde, en niet dat jij een affiche fotografeert, want dan fotografeer je het werk van een ander.
Hoe het ook mag zijn, voor mij hoort het beeld zeker niet thuis in showcase.
En zelfs niet op het forum !
MVG, JeffLast edited by Digipics357; 26 mei 2009, 11:46.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
nou......als ik Mod was!!!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Politieke geïnspireerde beelden, of dit nu de bedoeling was of niet is naar men persoonlijke mening niet gepast hier.
In België hebben we dan wel het recht van vrije meningsuiting, dit wil echter niet zeggen dat een standpunt daarom zonder slag of stoot zal aanvaard worden.
Houd het aangenaam voor iedereen hier, houd politiek ver weg van dit forum.
Maar dit is dan weer mijn bescheiden mening
groetenEen man wordt gemeten door zijn daden niet door zijn woorden.
TNT FotoFun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtAlle achtergronden en geachtengoed der buiten gelaten, is dit beeld eigen werk ?
En daarmee bedoel ik dan wel "eigen werk "van begin tot einde, en niet dat jij een affiche fotografeert, want dan fotografeer je het werk van een ander.
Hoe het ook mag zijn, voor mij hoort het beeld zeker niet thuis in showcase.
En zelfs niet op het forum !
MVG, Jeff
Haha
Nee dat paneel is gemaakt door die twee mensen uit die andere post.
Maar het model dat jij fotografeert? Eigen werk? Ik dacht het niet tenzij je de vader bent.
De kerk het gebouw of het landschap??Eigen werk? Misschien wel maar dan moet je wel architect zijn van dat gebouw of maker van dat landschap.
Een wat met dat beeldhouwwerk daar kan je toch een mooie foto van maken , maar is dat dan wel u werk??
Misschien moet er hier een slotje op kheb belachelijk weinig bijgeleerd en de discussie over links en rechts en geitenwollensokken wil ik graag op cafe een keer overdoen.
Alvast bedankt voor alle reacties(zoveel krijg ik er haast nooit mss moet ik nog wat meer 'linkse' foto's posten dat slaagt hier wel aan porecies)
Mvg
Vince
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk berichtEigen werk?????
Haha
Nee dat paneel is gemaakt door die twee mensen uit die andere post.
Maar het model dat jij fotografeert? Eigen werk? Ik dacht het niet tenzij je de vader bent.
De kerk het gebouw of het landschap??Eigen werk? Misschien wel maar dan moet je wel architect zijn van dat gebouw of maker van dat landschap.
Een wat met dat beeldhouwwerk daar kan je toch een mooie foto van maken , maar is dat dan wel u werk??
Misschien moet er hier een slotje op kheb belachelijk weinig bijgeleerd en de discussie over links en rechts en geitenwollensokken wil ik graag op cafe een keer overdoen.
Alvast bedankt voor alle reacties(zoveel krijg ik er haast nooit mss moet ik nog wat meer 'linkse' foto's posten dat slaagt hier wel aan porecies)
Mvg
Vince
Er moet duidelijk een onderscheid gemaakt worden in het fotograferen van afbeeldingen of beeldhouwerken, en modellen. Uiteraard "maak" ik mijn modellen niet zelf maar ik heb wel een schriftelijke toestemming van al mijn modellen voor het publiceren van hun beelden. Op afbeeldingen en ook op beeldhouwerken staat een copyright eigendom van de maker. Zoals U het beeld hier publiceert is het een plagiaat van het werk, en bijgevolg een ongeoorloofde publicatie, temeer omdat U het brengt onder uw naam is het een schending van het copyright.
En over bijleren ... dan kan je nooit met het werk van anderen te fotograferen.
Maar je kan wel leren uit het werk van anderen, door het bestuderen van de beelden
qua compositie en gebruikte technieken. Om dan later met eigen werk dezelfde technieken te gebruiken.
MVG, Jeff CeuppensNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
Comment