Groeten Vince
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
La Democratie
Collapse
X
-
-
Re: La Democratie
Persoonlijk vind ik deze minder geslaagd.
Is het een foto van een poster? of zelf gemaakt?Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
http://snapshot-sr.deviantart.com/
-
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk berichtTekst heeft ook totaal geen verband met de foto
Comment
-
-
Dit is geen poster en ook geen verkiezingspaneel.
@Birkie
Je hebt misschien gelijk het zou beter zijn : L'extreme n'est pas la solution.
Ik ben niet links of rechts ik ben gewoon neutraal maar heb het niet voor de extremen dus ook niet voor de extreem linkse.
Hier heb je nog een foto van dit paneel.
Groeten Vince
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Birkie Bekijk bericht@ TS:
heel laagbijdegronds hoor...
typisch links :-)
doe zo voort
mss krijg je dan nog wel een lolly van Caroline gennez
Comment
-
Ik ben niet links of rechts ik ben gewoon neutraal
Dat zien we aan deze, eveneens politiek geïnspireerde opname
Je bent gewoon zo links als wat, niks mis mee hoor, ieder zijn idee, maar laat ons hier op BD gerust met je maatschappelijke standpunten, we zijn hier voor onze hobby fotografie.
Niet om in showcase slechte foto's te bekijken met een achterliggende politieke bedoeling.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtLOL, je schijnt het zelf nog te geloven ook.
Dat zien we aan deze, eveneens politiek geïnspireerde opname
Je bent gewoon zo links als wat, niks mis mee hoor, ieder zijn idee, maar laat ons hier op BD gerust met je maatschappelijke standpunten, we zijn hier voor onze hobby fotografie.
Niet om in showcase slechte foto's te bekijken met een achterliggende politieke bedoeling.
Het is niet omdat ik hier een paar foto's heb staan die zich wat afzetten tegen extreem rechts dat ik daarom automatisch links ben. Ik kan net zo goed een liberaal zijn of een Vlaams-nationalist of een katholiek . Ik heb het gewoon niet met extremen en het is zeker mijn volste recht om dit te uiten in mijn foto's.
Groeten Vince
Comment
-
Vind dit forum nu toch ook niet bepaald het medium om je ideeen naar voren te brengen, en dan nog toevallig in de aanloop naar de verkiezingen.
Of je rechts, links of centraal bent boeit mij niet, net zomin het feit dat je voor of tegen iets bent. (wat me wel even van het hart moet is dat uit de link die je zelf plaatst blijkt dat de foto is genomen op één of andere geitenwollensokken bijeenkomst, waar ik nu toch niet direct centrumgerichte personen zie rondhangen, nu ja dit terzijde).
De foto (on-topic) : een paneel met twee koppen door een gat. Niks meer, niks minder.
Past misschien wel bij fotoverhalen in een ganse context maar niet in de showcase mensen en modellen wat mij betreft... Sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtVind dit forum nu toch ook niet bepaald het medium om je ideeen naar voren te brengen, en dan nog toevallig in de aanloop naar de verkiezingen.
Of je rechts, links of centraal bent boeit mij niet, net zomin het feit dat je voor of tegen iets bent. (wat me wel even van het hart moet is dat uit de link die je zelf plaatst blijkt dat de foto is genomen op één of andere geitenwollensokken bijeenkomst, waar ik nu toch niet direct centrumgerichte personen zie rondhangen, nu ja dit terzijde).
De foto (on-topic) : een paneel met twee koppen door een gat. Niks meer, niks minder.
Past misschien wel bij fotoverhalen in een ganse context maar niet in de showcase mensen en modellen wat mij betreft... Sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk berichtTypisch rechts die zomaar conclusies trekt.
het is dus wel degelijk een onderbouwde conclusie...
en idd, dat is typisch rechts
(tja, die kon ik niet laten liggen )Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto
Comment
Comment