Beetje lopen klooien. Hoop dat het wat is
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dangerous chick
Collapse
X
-
-
Re: Dangerous chick
toch wel leuk gedaan, nou nog op schietles, om de houding wat te verbeteren.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk berichtBeetje lopen klooien. Hoop dat het wat is
Comment
-
Mooie belichting.
Gezichtsuitdrukking: ze weet dat-ie niet geladen is....
Onderaan de foto zie ik een of andere bewerking die ik niet begrijp. Zou graag weten hoe dat is gedaan.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtMooie belichting.
Onderaan de foto zie ik een of andere bewerking die ik niet begrijp. Zou graag weten hoe dat is gedaan.
Henk
Voor de rest prima plaat.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtMooie belichting.
HenkD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
Voor een klooi foto niet onaardig.
Maar SC ??
Wel een model waarvan je goed haar sterke uitstraling hebt gevangen en waar je zeker veel meer mee kunt.Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk berichtVoor een klooi foto niet onaardig.
Maar SC ??
Wel een model waarvan je goed haar sterke uitstraling hebt gevangen en waar je zeker veel meer mee kunt.D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
Comment