Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dochter
Collapse
X
-
-
Re: Dochter
ga voor de laatste, al het het hoofd nog wat meer in de as van het wiel mogen zitten, voor een nog stralender effect.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Paul, je mag best fier zijn met zo'n dochter, als ik een aantal puntjes van kritiek mag geven, bij de eerste zou ik proberen de vertikale lijnen van het raam wat recht te trekken, bij twee stoort me de rommelige achtergrond, je onderwerp is te mooi om in dit kader te staan en bij de derde die ik het best vind mis ik de scherpte op de ogen.Verder knappe platenEric Van Aerschot BD0730BE
Comment
-
heb je bij foto 1 van rechts ingeflitst ?
Kan het zijn dat we mekaar gezien hebben, trek jij niet met een DX3 van Nikon ?
iemand liet mij zijn trigger gebruiken, en een softbox op mijn flits, ik vermoed dat jij dat was ?
Mooie foto's in elk geval
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk berichtheb je bij foto 1 van rechts ingeflitst ?
Kan het zijn dat we mekaar gezien hebben, trek jij niet met een DX3 van Nikon ?
iemand liet mij zijn trigger gebruiken, en een softbox op mijn flits, ik vermoed dat jij dat was ?
Mooie foto's in elk gevalMet mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk berichtPaul, je mag best fier zijn met zo'n dochter, als ik een aantal puntjes van kritiek mag geven, bij de eerste zou ik proberen de vertikale lijnen van het raam wat recht te trekken, bij twee stoort me de rommelige achtergrond, je onderwerp is te mooi om in dit kader te staan en bij de derde die ik het best vind mis ik de scherpte op de ogen.Verder knappe platen
Als serie van drie had de witbalans bij nummer drie aan mogen sluiten bij 1 en 2.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIk volg dit comment.
Als serie van drie had de witbalans bij nummer drie aan mogen sluiten bij 1 en 2.
Henk
Comment
-
Comment