Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tattoo portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tattoo portret

Oorspronkelijk geplaatst door dieter1080 Bekijk bericht
    omdwille van het volgetekende model of omwille van de foto?
    alleszins is zo'n reactie weinig opbouwend

en ik moet zeggen zowel het model als de foto hebben wel iets
    roze achtergrond is een leuk contrast met het stoere imago van het model om nog maar te zwijgen van de oufit
    Ik heb niets tegen een roze achtergrond.
    Hoewel roze niet echt mijn kleur is
    Maar als de hele foto er last van heeft...
    Op zich heeft de foto op andere aspecten zeker wat.
    Wellicht was ik wat te cru.
    Laat hem maar gewoon rechtop staan!
    Henk

OH's en AH's op BD. Je leert er wat van????
    Last edited by Henk47; 23 mei 2009, 01:49.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Ik vind dit een ontzettende pakkende foto....spreekt me erg aan
      Het zijn in eerste instantie niet eens de tattoos die mij trekken, maar wel het vrolijke gezicht van dit model. Ik weet niets van studiowerk....ik kan alleen maar zeggen dat ik de compo van de foto, de heerlijk roze contrasterende achtergrond en het model super vind
      Ik zou wel meer van dit soort professionele studiofoto's willen zien...gewone mensen die zoveel uitstralen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht

Citaat:
        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
        @Henk.. je 'populaire' gedoe begint iritant te worden.
        Doe wat nuttigs en ga mooie platen schieten.

Hoera! Ik dacht al dat ik de enige was die dat vond.
        Hoera bis... nee hoor, je bent belange niet de enigste die dat vind !

leuk beeld... makes me smile
        Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Vrolijke foto Niks mis mee, maar jammer van de vloer..
          Roze gloed ben ik ook niet zo'n fan van, maar dat is personal taste

@Henk.. je 'populaire' gedoe begint iritant te worden.
          Doe wat nuttigs en ga mooie platen schieten.
          Sorry Jorgen, dit is een belachelijke opmerking. Ik mag mijn mening uiten, daar is dit forum ook voor bedoeld, en ik heb die ook nog verduidelijkt. Ik ben niet populair, en ik weet dat ik mij door mijn eerlijke comments ook niet populair maak hier op BD. Het zij zo. En speel asjeblieft niet op de man, ik dacht dat je anders was.
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Kan niet veel van de foto zeggen, maar wel een vraagje...

Stukken haar, haar linkerhand (voor de kijkers thuis rechts), arm en bretel zijn helemaal roze "uitgeslagen" lijkt het wel...ook zie ik een soort rare schaduw bij haar haar...

Met name dat roze "uitgeslagen" hoe kan dat?

En dit is een serieuze vraag, want snap dat echt niet helemaal zeg maar
            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Aan iedereen die hier al reageerde bedankt voor de comments.

@Henk: Je mag eerlijk zijn en zeggen dat het niet jou stijl is, maar dat moet je niet op de man af spelen, zo kwam je eerste reactie wel een beetje over. Blijkbaar heb je dit zelf ook niet graag.

@Jeroen: wat je ziet is eigenlijk een gewilde bewegingsonscherpte, de kleur komt van lampen met kleurfilters voort, ik ben dus gaan zoeken naar de juiste verhouding menglicht (flist-filter-halogeen) en heb met een langere sluitertijd gewerkt dan wat bij modelfotografie normaal is.

De belichting zoals hoger beschreven en de stijl waarin deze foto gemaakt is dat is smaak. Wat betreft de vuile vloer, dit had ik perfect kunnen wegwerken maar bewust heb ik dit niet gedaan om het plaatje niet te clean te maken.
              Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                Aan iedereen die hier al reageerde bedankt voor de comments.

@Henk: Je mag eerlijk zijn en zeggen dat het niet jou stijl is, maar dat moet je niet op de man af spelen, zo kwam je eerste reactie wel een beetje over. Blijkbaar heb je dit zelf ook niet graag.

@Jeroen: wat je ziet is eigenlijk een gewilde bewegingsonscherpte, de kleur komt van lampen met kleurfilters voort, ik ben dus gaan zoeken naar de juiste verhouding menglicht (flist-filter-halogeen) en heb met een langere sluitertijd gewerkt dan wat bij modelfotografie normaal is.

De belichting zoals hoger beschreven en de stijl waarin deze foto gemaakt is dat is smaak. Wat betreft de vuile vloer, dit had ik perfect kunnen wegwerken maar bewust heb ik dit niet gedaan om het plaatje niet te clean te maken.

Hallo Raf, we zijn hier in dit forum zo'n 'cleane' foto's gewend dat afwijkingen al gauw als fout worden gezien. Voor mij is een kleurzweem een flinke fout, maar als die bewust wordt ingevoegd bij wijze van experiment of wat dan ook, dan is dat de keuze van de TS en moet je dat respecteren. Had ik dat geweten (maar hoe kan ik dat als de TS het niet vermeldt...) dan hou ik me in. Ik zie graag het vervolg.
                groeten, Henk
                (BD1383NL)

Comment

Ok, thanks voor de uitleg
                  Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Ik vind dit persoonlijk een zaaaaaaaaaalig portret.
                    Heel leuk gespeeld met de kleuren, lichten, compositie, enz.
                    TOP ! ! !
                    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

Hoe kan je zo je lichaam verminken.
                      Excuseer voor deze off-topic comment, ik moest het even kwijt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        Persoonlijke smaak. Ik vind persoonlijk dat het haar persoonlijkheid is en haar die extra uitstraling geeft. Nu dat is wel heel persoonlijk, zowel laten zetten als mooi vinden bij anderen

Comment

ach verminken is relatief, ik heb zelf ook tattoos.ik ben eerder van mening je word met een leeg doek geboren en je kan er mee doen wat je wil kleur je het vol of niet.
                          ik vind het mooi.`maar da een beetje of topic .
                          ik vind het een geweldige plaat met mooie uitdrukking van het model, plaat klopt voor mij het haar, tattoos, piercings en de luipaardprint schoenen
                          11-300mm
                          jeff heylen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                            Oorspronkelijk geplaatst door The Obscurialist Bekijk bericht
                            Persoonlijke smaak. Ik vind persoonlijk dat het haar persoonlijkheid is en haar die extra uitstraling geeft. Nu dat is wel heel persoonlijk, zowel laten zetten als mooi vinden bij anderen
                            Vooraleer het hier een maatschappelijke discussie wordt over wat iemand mag of niet mag met z'n lichaam het volgende.
                            De reeks waaraan ik bezig ben is in de eerste plaats een reeks portretten die mensen toont, mensen met een gevoel en eigenheid, de stijl van foto's is telkens gelijk en de rode draad in de portretten is dat geportreteerden een tattoo en/of piercing hebben.
                            Wat betreft dit model, zij kwam mij in de eerste plaats over als een heel sociale, toffe vrouw met een hart op de juiste plaats. Als je wat verder kijkt dan de buitenkant zie je de ware schoonheid en de echte persoon.

Dus of je nu tattoo's mooi vindt en vindt dat dit moet kunnen, of juist niet, je moet het hier niet neerschrijven.
                            Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Inderdaad, leve de NIET-conservatievelingen ! ! !
                              Je doel is heel mooi vastgelegd ! Ik wel meer dergelijke foto's zien
                              canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
                                Inderdaad, leve de NIET-conservatievelingen ! ! !
                                Je doel is heel mooi vastgelegd ! Ik wel meer dergelijke foto's zien
                                ik ook
                                11-300mm
                                jeff heylen

Comment

Working...
                                X