Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testshoot

    Voor mijn eindwerk moest ik enkele video-opnames maken, maar ik heb tegerlijkertijd even de overige tijd benut om een van mijn modellen te fotograferen. Zo had ik meteen de kans om de nieuwe camera te testen.






  • #2
    Re: Testshoot

    3 vind ik erg goed.
    bij de 2e vind ik het spijtig dat de voeten zo afgekapt zijn...
    1 vind ik een erg leuk perspectief hebben...

    mooi!
    Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

    Comment


    • #3
      Re: Testshoot

      Oorspronkelijk geplaatst door Birkie Bekijk bericht
      3 vind ik erg goed.
      bij de 2e vind ik het spijtig dat de voeten zo afgekapt zijn...
      1 vind ik een erg leuk perspectief hebben...

      mooi!
      Dankje!
      ^^
      Ik vind het inderdaad ook jammer van de 2e, maar ik heb het pas gemerkt op mijn beeldscherm op de computer ... Helaas.

      Comment


      • #4
        Re: Testshoot

        Geen van drie SC kwaliteit.
        Testen die je in beoordeling.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment


        • #5
          Re: Testshoot

          Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
          Geen van drie SC kwaliteit.
          Testen die je in beoordeling.
          Bij zo reply's is het altijd handig om constructieve kritiek bij te krijgen. Met enkel dit kan ik niks aanvangen of vooruit gaan om betere foto's te maken.

          Comment


          • #6
            Re: Testshoot

            Oorspronkelijk geplaatst door The Obscurialist Bekijk bericht
            Bij zo reply's is het altijd handig om constructieve kritiek bij te krijgen. Met enkel dit kan ik niks aanvangen of vooruit gaan om betere foto's te maken.
            je zit in Showcase hoor, voor constructieve en meer gerichte kritiek hebben we fotobeoordeling in het leven geroepen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Testshoot

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              je zit in Showcase hoor, voor constructieve en meer gerichte kritiek hebben we fotobeoordeling in het leven geroepen.
              grt,bouk.
              Ik zie geen enkele reden waarom u enkel wat afbraak geeft zonder enige verduidelijking. Dat is denk ik ook niet de reden van een reply op een topic.

              Comment


              • #8
                Re: Testshoot

                Niet aantrekken , er staan ergere dingen hier
                Ik vind 2 zelf super!!!! Mits ze nog moet nabewerkt worden om ze meer te doen 'poppen' en idd jammer van de voet. Maar ik vind em mooi
                http://www.melissavanbelle.be

                Comment


                • #9
                  Re: Testshoot

                  Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
                  Niet aantrekken , er staan ergere dingen hier
                  Ja heb ik wel al gelezen hier & daar, maar goed. Ik krijg graag kritiek als die een beetje verduidelijking heeft. Wil graag voorruit.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
                  Ik vind 2 zelf super!!!! Mits ze nog moet nabewerkt worden om ze meer te doen 'poppen' en idd jammer van de voet. Maar ik vind em mooi
                  Danku!
                  Ivm de nawerking: ik heb zelf (nog) geen photoshop, dus al mijn foto's zijn puur 'naturel'. Al wil ik hierin later investeren + een eigen computer.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Testshoot

                    Oorspronkelijk geplaatst door The Obscurialist Bekijk bericht
                    Ik zie geen enkele reden waarom u enkel wat afbraak geeft zonder enige verduidelijking. Dat is denk ik ook niet de reden van een reply op een topic.
                    afbraak...... zonder verduidelijking, sorry hoor, ben me van geen kwaad bewust, heel jammer dat je mijn comment zo opvat.
                    geef je alleen maar een tip!!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Testshoot

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      afbraak...... zonder verduidelijking, sorry hoor, ben me van geen kwaad bewust, heel jammer dat je mijn comment zo opvat.
                      geef je alleen maar een tip!!
                      grt,bouk.
                      Ik vat dit op als afbraak. Uw tip is onleesbaar doordat ik enkel lees dat het 'onwaardig is', daarom vroeg ik om een verduidelijking van je reply. Dan is het inderdaad een tip.

                      Comment

                      Working...
                      X