Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog wat buitenfashion

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog wat buitenfashion

Prachtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spy-Glass Bekijk bericht
      One-Light geshoot?
      Das een strikvraag hehehe.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

erg mooi gedaan

grt frank

Comment

Mooie foto's.
          Zeker SC waardig.

Je mag er best tevreden over zijn, maar we willen allemaal leren.

Ik zie dat je bij foto 1 net iets te weinig wegneemt links en te veel van rechts.
          Het petje had een vrije twee mm moeten hebben.

Bij foto 2 zie ik net even teveel lucht achter het hoofd van het model.
          Het model had haar hoofd rechter moeten houden of je had rechts een cm meer moeten wegnemen bij het nabewerken zodat de hand net niet meer getoond werd.
          Daarnaast heb je de onderkant net te hoog gecropt.
          Door haar benen maak je een zeer belangrijk lijnenspel in de foto dat niet geheel optimaal tot zijn recht komt daaardoor. En dat is heel jammer.

Bij foto 3 had je er voor moeten zorgen dat je model veel langer getoond werd.
          JE bent opgehouden bij die spiegel van die auto.
          Er had best veel meer van getoond mogen worden in de lengte + spiegel van de auto.
          Je model is lang en slank, de auto versterkt haar gestalte door daarin mee te spelen als kleiner sub onderwerp.
          Daarnaast zijn de lijnen van de auto strak en hard, die van je model juist niet.
          Dus dat contrast werkt dan ook mee ten gunste van het model.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

@Irineas

Thanks voor de uitgebreide toelichting en analyse van de foto''s
            Zou vaker gedaan moeten worden hier.

Helaas ben ik het niet eens met je comments, maar dat geeft niet. Ik vind het wel superfijn dat iemand zo de moeite neemt om er zo de tijd in te steken.

Mochten er de volgende keer punten bij zijn waar ik zelf iets mee kan, zal ik ze zeker in gedachten houden.

thanks!
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              @Irineas

Thanks voor de uitgebreide toelichting en analyse van de foto''s
              Zou vaker gedaan moeten worden hier.

Helaas ben ik het niet eens met je comments, maar dat geeft niet. Ik vind het wel superfijn dat iemand zo de moeite neemt om er zo de tijd in te steken.

Mochten er de volgende keer punten bij zijn waar ik zelf iets mee kan, zal ik ze zeker in gedachten houden.

thanks!
              En zo hoort het te zijn
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                En zo hoort het te zijn
                jups.. hou me in de gaten en ik hou mijn rode pen bij de hand voor het geval dat
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Het zijn drie prachtige foto's die een bepaalde stijl uitademen. Respect voor je kunde!

Maar toch heb ik ietwat teveel het 'studio'-gevoel bij deze foto's in tegenstelling tot wat je topictitel aangeeft. Vooral wat betreft belichting en sfeer. Er zitten niet opvallende elementen in de foto's die aangeven dat het om 'buitenopnames' gaat, maar die hadden naar mijn persoonlijk gevoel iets meer geaccentueerd mogen zijn.
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                    Het zijn drie prachtige foto's die een bepaalde stijl uitademen. Respect voor je kunde!

Maar toch heb ik ietwat teveel het 'studio'-gevoel bij deze foto's in tegenstelling tot wat je topictitel aangeeft. Vooral wat betreft belichting en sfeer. Er zitten niet opvallende elementen in de foto's die aangeven dat het om 'buitenopnames' gaat, maar die hadden naar mijn persoonlijk gevoel iets meer geaccentueerd mogen zijn.
                    okay... point taken.. zal het meenemen voor de volgende keer
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Jorgen, bij je laatste post dacht ik dat je de weg kwijt was.
                      Gelukkig heb je op BD genoeg volgelingen die je met élke zending de hemel in prijzen.
                      Bij deze zending hebben ze daar meer reden toe.
                      Ik zie je toch liever binnen dan buiten.
                      groetjes, Henk
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Jorgen, bij je laatste post dacht ik dat je de weg kwijt was.
                        Gelukkig heb je op BD genoeg volgelingen die je met élke zending de hemel in prijzen.
                        ...
                        halleluja... run Maxie run !!!!
                        kzie mensen graag andere wegen bewandelen... gewoon lekker doen
                        volg vinnydizzy helemaal
                        Scotty... beam me up !!!

Comment

Beste Henk..

thanks..... maar of ik nou buiten of binnen schiet...
                          Het maakt me eerlijk gezegd geen flikker uit hoe jij of anderen erover denken. (beetje dan)

Ik pak mee wat ik mee kan pakken als het gaat om verbeteringen en thats it

Dat volgelingen gedoe, en die zielige pb's ben ik ook een beetje zat.

Zeg in het vervolg gewoon wat je wilt zeggen in het forum en ik zal je van reply dienen
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                            halleluja... run Maxie run !!!!
                            kzie mensen graag andere wegen bewandelen... gewoon lekker doen
                            volg vinnydizzy helemaal
                            Lana ik bedoelde de EERSTE buitenpost van Madmax hè? Deze vind ik ook super.
                            Henk
                            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                            (BD1383NL)

Comment

dikke klasse max
                              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

WAUW...HEERLIJKE PLATEN....................zucht...gaat nog lang duren voor mij.

Comment

Working...
                                X