Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lena: De regeltjes doorbroken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lena: De regeltjes doorbroken.

    Ik weet het: kinderen fotografeer je niet uit de hoogte, en portreten met goothoek (valt hier nog mee) zijn ook vaak punt van discussie.
    Bij foto nr 1 eventjes niet aan de regeltjes gedacht: bleek bij vele (incl. mezelf) in de smaak te vallen. Nr2 is dan weer braafjes volgens de regels.
    Enjoy Ivan.

    Nr1:Lena De regeltjes doorbroken.








    NR2: Lena Back in time

    Ivan
    http://www.henderix.be

  • #2
    Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

    heel leuk gedaan en knap met dat wit.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

      Voor mij moogt ge gerust de regeltjes doorbreken...is eens iets anders, ook de sepia-toning oogt zeer mooi.
      Let wel, dat de bomen niet uit het hoofd van het meisje groeien, dat is gebeurd bij de 1e foto.....dit is dan weer een minpunt.
      "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

      Comment


      • #4
        Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

        Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
        Let wel, dat de bomen niet uit het hoofd van het meisje groeien, dat is gebeurd bij de 1e foto.....dit is dan weer een minpunt.
        mee eens, maar vind dat ze genoeg los komt van de achtergrond.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

          ik volg bouk
          het meisje komt goed los van achtergrond en daardoor storen de bomen me niet .
          De 1e is mijn favoriet van de 2
          Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
          Fuji X10

          Comment


          • #6
            Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

            Oorspronkelijk geplaatst door KDAflup Bekijk bericht
            ik volg bouk
            het meisje komt goed los van achtergrond en daardoor storen de bomen me niet .
            De 1e is mijn favoriet van de 2
            Ik heb weer eens spijt dat ik commentaar gaf....
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

            Comment


            • #7
              Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

              Die regeltjes doorbreken geeft soms mooie plaatje zoals hier
              Vriendelijke groeten,Raf

              www.rafvandenbogaert.be

              Comment


              • #8
                Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

                Gewoon lieve foto's van een prinsesje dat weet dat ze gefotografeerd wordt
                helemaal niets mis mee.
                Gewoon lekkere foto's die in SC geheel thuis horen.
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                Comment


                • #9
                  Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

                  Hmmm... als ik voortaan ook eens bij al mijn posts hier op BD "...: de regeltjes doorbroken" schrijf,
                  dan dek ik me als TS ook lekker in tegen iedereen bij wie mijn werkjes niet in de smaak vallen.

                  Die tweede ... braaf volgens de regeltjes? Waarom dan zo pal voor die boomstam?
                  Mijn aandacht gaat eerlijk gezegd meer uit naar de windmolen en het kapelletje.
                  David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
                    Hmmm... als ik voortaan ook eens bij al mijn posts hier op BD "...: de regeltjes doorbroken" schrijf,
                    dan dek ik me als TS ook lekker in tegen iedereen bij wie mijn werkjes niet in de smaak vallen.

                    Die tweede ... braaf volgens de regeltjes? Waarom dan zo pal voor die boomstam?
                    Mijn aandacht gaat eerlijk gezegd meer uit naar de windmolen en het kapelletje.

                    Beste,

                    Wat de titel betreft : Moet ik je teleurstellen, me indekken was zeker niet de bedoeling.
                    Wel iets origineel zoeken, zodat het wat volk lokt. (toch niets mis mee).

                    Alhoewel, toen ik dit las wist ik het meteen(toon v/h bericht) ….die moet zijn ei kwijt…want hij heeft hier een minder goede ervaring.
                    En jawel moest niet lang zoeken:

                    Ik citeer je (Gisteren, 23:53):
                    "Ik denk dat ik mijn activiteit op BD maar eens wat ga minderen, mijn motivatie begint stilaan weg te ebben.De reacties geraken hier meestal (en niet alleen bij mijn foto's) toch niet meer verder dan "onscherp", "wegclonen", enz ...Een mens weet eigenlijk al op voorhand welke opmerkingen (én door wie) er over zijn foto's gaan uitgebraakt worden.”
                    Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


                    Dat je hierdoor kwaad/misnoegd/teleurgesteld bent kan ik allemaal begrijpen, maar die mannier kiezen om je af te reageren is toch niet de juiste, ofwel

                    Wat je hier ook nog moge beweren, voor iedereen zal het wel duidelijk zijn.

                    Allé hopelijk komen we elkaar nog eens tegen in betere tijden, neem het je niet kwalijk... maar juist is juist.

                    Greetz,
                    Ivan
                    Ivan
                    http://www.henderix.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

                      En toen kreeg Ivanhoe zelf een minder goede reactie op zijn foto's (want ik heb eerlijk comment op je foto's gegeven, en als dat voor sommigen over komt als afreageren, tja), en moest hij ook zijn ei kwijt.
                      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

                        knap ivan! mooi fotowerk
                        Wie het kleine niet eert is het grote niet weert

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

                          wat zijn de tenen weer lang.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lena: De regeltjes doorbroken.

                            Prachtige ouderwetse bewerking en kader. De eerste spreekt me echt aan. Ik heb hier geen last van de bomen. Bij de tweede vind ik het meisje zelf te plat/flets belicht.
                            vriendelijke groeten, Helen
                            Updated WWW.HELENICA.NL
                            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                            Comment

                            Working...
                            X