+ update in zwart/wit
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gewoon Jan + Update
Collapse
X
-
Gewoon Jan + Update
+ update in zwart/wit
Last edited by Henk47; 2 juni 2009, 00:32.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Gewoon Jan
nou de naam is dan wel gewoon, maar de opname speciaal hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Ik wil'm wel eens zien zonder dat vignetMijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk berichtIk wil'm wel eens zien zonder dat vignet
HenkLast edited by Henk47; 12 mei 2009, 18:20.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtja,van zo'n foto's hou je of niet dit is smaak natuurlijk,maar voor mij is hij meer dan af zenne Henk,knappe bewerking heb je daar op los gelaten laat er zo maar meer komen
mvg,
xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichteerlijk gezegd hou ik het liever 'natuurlijk en zonder franjes', nu moet ik wel toegeven dat de bewerking eigenlijk wel past bij deze figuur...
mvg,
Roland
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Wow Henk....een hele andere foto, dan we van je gewend zijn.
Ik vind de bewerking perfect passen bij Jan Knap gedaan
Dit is een supersterke foto!
Iets persoonlijks: ik zou toch iets minder zwart willen zien...iets subtieler vignet.
Comment
Comment