Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Floor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Floor

Een paar die ik tussen de bedrijven door van de glamour workshop zelf heb geschoten, vandaag was het Floor's eerste glamour workshop, en er zullen er meer volgen.

Model : Floor
    1.

2.

3.
    http://www.frankdoorhof.com

Re: Floor

3 heel verschillende maar heel knappe platen. 2 vind ik de beste wegens heerlijk contrast, nr 3 is heerlijk intiem. daar heeft ze wel een heerlijk angelina jolie gehalte en dat helpt ook alleen maar
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Ferm model, ferme fotografie
      Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
      Mijn foto's
      Mijn blogje

Comment

De derde vind ik heel mooi: de blik, de witte voile net niet opgaand in de witte achtergrond, de toning.
        Kwetsbaar zodat ik zelfs al "voorzichtig" kijk.

1 en 2 zijn ook knap maar spreken me minder aan, de huis glimt ook iets teveel, vooral in 2.

Comment

De tweede vind ik het mooist uitgevoerd. Bij de eerste vind ik de pose iets te geforceerd, de opspringende doek op de voorgrond stoort wat en de schoenen steken niet genoeg af (zou ze uitgedaan hebben).

Bij de derde vind ik de belichting en de pose mooi maar vind ik de stof echt niet geslaagd voor dit soort opnames, ik kan het moeilijk verwoorden maar het lijkt me te 'feestelijk' of gordijnachtig, maar ik bedoel dit niet slecht. Gewoon mijn mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
            De derde vind ik heel mooi: de blik, de witte voile net niet opgaand in de witte achtergrond, de toning.
            Kwetsbaar zodat ik zelfs al "voorzichtig" kijk.

1 en 2 zijn ook knap maar spreken me minder aan, de huis glimt ook iets teveel, vooral in 2.
            niets aan toe te voegen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

3 hele knappe hoor!.
              mooi belicht en knappe poses. Mss bij 3 , vooral rechts wat meer ruimte geven . Nu oogt hij wat benepen.
              Knap werk voor mij

Grtz..
              **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

Comment

3 heel knappe foto's, top hoor

Nr.3 is voor mij de uitschieter, heerlijk
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Working...
                X