Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Talitha voor de camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Talitha voor de camera

Te rood zeker niet. Mag iets minder maar het is niet te. Blush lijkt me eerder te hoog en te heftig aangebracht in no2.

Rook is leuk en doe ik ook wel eens. Moet kunnen.

No1 zoals je al zei.. kapotgeflitst. Er zit geen balans in deze serie qua licht. Maar ook dat maakt niet uit. Ik zou alleen zelf achteraf 'overbelichten' in PS als dat je doel zou zijn... dan kun je nog terug, mocht je dat willen. Nu is het fout gemeten imho.

Al met al ga ik toch voor 2

Leuke meid
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Madmax daje wl voor jou reactie. Zoals al eens erder gemeld ste ik jo mening zeer op prijs dus dank daarvoor. De tip dat je beter achteraf een highlight kan maken lijkt mij een goede tip.n zal ik zeker ook gaan proberen en een high key maken is ook betr met en witt achtergond btw. Dat de serie geen licht eenheid heeft kan kloppen dat was ook niet helemaal de bedoeling en de opzet.

Mvg Vmotion
      Durf bijna niks meer te zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht
        Henk bedankt voor je reactie. Ik vond dat kapot geflitste in deze situatie wel passen ...normaal niet mijn hoofddoel maar in deze setting wel een toevoeging voor wat voor ogen had.

Willem
        Als dat je bedoeling is dan is ie mooi. Jij bent de maker!
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Op mijn Eizo is de kleur prima, en passend bij het onderwerp. Maar inderdaad, nummer een is kapotgeflitst of kapotbelicht.....
          Rook is prima, maar liever niet voor het gezicht of (foto 3) voor de kleren.
          Henk
          Ik volg je geheel

We weten nu ook wie zijn scherm moet gaan kalibreren en efkes daar mee bezig zal zijn. .

Verder is inderdaad foto een zwaar overbelicht.
          En dat is jammer

Aan de overigen, niets meer aan doen, zijn helemaal lekker zo.
          En die rook is wel leuk, maar het had ook zonder gemogen. Maar storen doet die niet.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

de 2de is anders best goed

Comment

Henk47,ireneas en Gno bedankt voor jullie reacties. Het is duidelijk dat velen van ons een andere mening/smaak hebben en dat is goed.
              Willem
              Durf bijna niks meer te zeggen

Comment

Working...
              X