Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heren bedankt voor de reacties. Mijn screen is gecalibreerd en ik vind het echter niet te rood eerder warm maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Ik vind zelf dat het echter wel bij de poses past.
Die rook voor mij geen toevoeging, maar ik heb wel een andere vraag :
Is mijn scherm naar de vaantjes of is #1 serieus uitgebrand op het gezicht ?
Op mijn Eizo is de kleur prima, en passend bij het onderwerp. Maar inderdaad, nummer een is kapotgeflitst of kapotbelicht.....
Rook is prima, maar liever niet voor het gezicht of (foto 3) voor de kleren.
Henk
Henk bedankt voor je reactie. Ik vond dat kapot geflitste in deze situatie wel passen ...normaal niet mijn hoofddoel maar in deze setting wel een toevoeging voor wat voor ogen had.
Wat is er zo fout aan deze foto's?
En waar zit die 'overdreven' rode kleur? Ik zie die niet direct.
Misschien is de rook een beetje overdreven, maar het is eens iets anders
canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX
Gothim thanks voor je reactie en een klein beetje support. Het hoeft ook mijn inziens niet altijd volgens de gestelde regel te gaan. Er moet zeker ruimte zijn voor een poging tot andere plaatjes zoals hier door mij getracht. Ik zal de op en aanmerkingen zeker ter harte nemen maar wil zeker door gaan met het verbreden van mijn eigen kunnen en ideeen omtrend de fotografie. Dus mensen allemaal hartelijk bedankt voor de o zo nuttige reacties die jullie geven.
Comment