Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heilige mannen in Nepal
Collapse
X
-
-
-
Re: Heilige mannen in Nepal
Je geloofd je ogen haast niet...
Mooie opname, laten ze het fotograferen gemakkelijk toe?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erryt Bekijk bericht3-1-2 Heerlijke platen.
De achtergrond van de eerste (m.n. rechts in beeld) is lelijk geworden tijdens de bewerking. Zou ik nog eens naar kijken.
Gezien ik hier reeds 3 beelden heb gepost, plaats ik hierna een link naar het origineel dat enkel geresized werd.
Ik vermoed dat de indruk van bewerking ontstaat door het resizen.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lvs Bekijk berichtJe geloofd je ogen haast niet...
Mooie opname, laten ze het fotograferen gemakkelijk toe?
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk berichtMooi. Misschien waren close-ups beter geweest als een crop, voor de kwaliteit van de foto's maar het blijft heerlijk om naar te kijken
Comment
-
Mooie foto'smaar naar mijn ervaring zijn dit geen echte heilige mannen. Het zijn mensen die er gaan zitten en zich zo opmaken zodat ze geld kunnen vragen voor foto's. Heilige mannen laten zich niet fotograferen vermits ze geloven dat hun ziel dan wordt ontnomen. (bron: enkele reisgidsen en de lokale gids)
JakkeCanon en glas
www.jakke16.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JG16 Bekijk berichtMooie foto'smaar naar mijn ervaring zijn dit geen echte heilige mannen. Het zijn mensen die er gaan zitten en zich zo opmaken zodat ze geld kunnen vragen voor foto's. Heilige mannen laten zich niet fotograferen vermits ze geloven dat hun ziel dan wordt ontnomen. (bron: enkele reisgidsen en de lokale gids)
Jakke
Vergelijk even met :
http://www.schoolplaten.com/nl-kleur...us-i10944.html voor toeristen
en:
http://forum.belgiumdigital.com/f68/...rs-259106.html bij verbrandingsceremonie voor autochtonen
Comment
Comment