Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mini

100% crop, geen verscherping

Comment

Knappe foto Lennert

Weinig op aan te merken.

een perfecte foto is een saaie foto. kleine imperfecties zorgen ervoor dat de aandacht getrokken wordt en er aandachtiger naar de foto wordt gekeken. (goede reclamemakers doen dit soms bewust ).

Klein puntje is misschien de vlek op haar arm wegwerken (binnenkant bovenarm 1,5 cm boven je handtekening), die stoort mij een klein beetje.

Ik zou het zeker niet beter kunnen.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Prachtige foto.
        sh*t man, zo scherp... she has a moustache !!
        Op welke diafragma opening (en lens) is dat getrokken ?
        Ligt het aan mij of ziet dat linkeroog (vanuit models positie) er wat anders uit dan het rechteroog ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
          Prachtige foto.
          sh*t man, zo scherp... she has a moustache !!
          Op welke diafragma opening (en lens) is dat getrokken ?
          Ligt het aan mij of ziet dat linkeroog (vanuit models positie) er wat anders uit dan het rechteroog ?
          Canon 5DII
          70-200 F4L @ 126mm
          F11
          1/125
          ISO50

Hoe bedoel je niet gelijk? Juist goed, zou niks zijn, een model met 2 rechterogen

Comment

tja, de nagellak ik zei het nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              100% crop, geen verscherping
              Ja maar, dit bewijst niks he...
              Overdosis potraiture van Imagenomic laat ongeveer dit zien op 100 %... (ervaringsdeskundige )
              Ik verwed er dat ene pintje op wat ik nog te goed had, dat het dit is (of aanverwanten)
              Am I wrong or am I right ??
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                Ja maar, dit bewijst niks he...
                Overdosis potraiture van Imagenomic laat ongeveer dit zien op 100 %... (ervaringsdeskundige )
                Ik verwed er dat ene pintje op wat ik nog te goed had, dat het dit is (of aanverwanten)
                Am I wrong or am I right ??
                Kan ook aan de hele lichte portraiture filter liggen, die ik af en toe durf te gebruiken
                Zoals ik zei: een klein beetje portraiture, véél grijslaag-geklungel

Comment

OK point taken : pintje verdien ik niet (late commentaar he)
                  Maar kan het dat die kleine schuivertjes en vooral die van treshhold een klein beetje teveel naar rechts stonden ?
                  Mini kennende heeft die dat eigenlijk niet nodig... heb je hem ook zonder die protraiture laag ?
                  Groeten Dirk
                  Website : http://www.gakrid.be

Comment

Damn Lennert je brengt hier terug een PRACHTIGE foto
                    altijd een plezier om uw naam te zien staan ,
                    want dan weet je dat je toppers te zien krijgt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                      Heb je hem ook zonder die protraiture laag ?
                      Nope Wel een gifke van de bewerking. Lukt m.i. niet met portraiture alleen

Comment

Nope Wel een gifke van de bewerking. Lukt m.i. niet met portraiture alleen
                        Wauw, heel interessant om te zien, sportief! Bedankt!
                        Niet geschoten is altijd mis

Comment

Wat willen mensen nu eigenlijk?
                          Een volledig gave foto, "want die schaduw/dat stukje nagelak/dat vlekje op de arm/dat anders lijkende oog/... stoort", of een foto die helemaal niet bewerkt is, "want nu lijkt het niet meer naturel en dat is lelijk".

Ik wist niet dat het de bedoeling van dit forum was om een half uur te liggen staren op een foto en er een westrijdje "zoek de fout" van te maken. Ik begrijp wel dat het een kritiek-forum is, maar kan er hier ook gewoon commentaar gegeven worden op het algeheel aanvoelen van de foto? Foto's zijn toch niet gemaakt om een uur op te staren, zo worden ze in het dagelijks leven (boekjes/reclame/...) toch ook niet gebruikt? Dat model is ook maar een mens.
                          Just sayin'.
                          Last edited by Faux; 6 mei 2009, 22:15.
                          -Qui vit sans folie, n'est pas si sage qu'il croit.-
                          (François, duc de La Rochefoucauld)

Comment

Een volledig gave foto, "want die schaduw/dat stukje nagelak/dat vlekje op de arm/dat anders lijkende oog/... stoort", of een foto die helemaal niet bewerkt is, "want nu lijkt het niet meer naturel en dat is lelijk".

Ik wist niet dat het de bedoeling van dit forum was om een half uur te liggen staren op een foto en er een westrijdje "zoek de fout" van te maken. Ik begrijp wel dat het een kritiek-forum is, maar kan er hier ook gewoon commentaar gegeven worden op het algeheel aanvoelen van de foto? Foto's zijn toch niet gemaakt om een uur op te staren, zo worden ze in het dagelijks leven (boekjes/reclame/...) toch ook niet gebruikt? Dat model is ook maar een mens.
                            Just sayin'.
                            Ook een beetje mijn gevoel, sinds enkele maanden is het hier gewoon een "destructief commentaar" forum geworden!

Voor mij is de fun er al een tijdje af,....oftewel eigenlijk niet,....de meeste comments neem ik hier maar op,... op een heel humoristische manier!

Allez,...enjoy!

Grtz, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                              Ook een beetje mijn gevoel, sinds enkele maanden is het hier gewoon een "destructief commentaar" forum geworden!

Voor mij is de fun er al een tijdje af,....oftewel eigenlijk niet,....de meeste comments neem ik hier maar op,... op een heel humoristische manier!

Allez,...enjoy!

Grtz, D.
                              en daar ben ik het volledig mee eens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faux Bekijk bericht

Just sayin'.
                                Mwah, aan de andere kant: de "beauty-foto's" die hier geplaatst worden, die zijn door de maker reeds tot in den treure geperfectioneerd. Hier heeft hij/zij over het algemeen veel tijd mee gespendeerd. Het plaatsen hier op het forum levert vervolgens veel "ooohhhhh" en "aaaahhhhhh" op, maar er zijn ook anderen die hetzelfde werk doen als de TS'er en de TS'er wijzen op kleine onvolledigheden. De beautyfoto's zijn gemaakt/bewerkt met de intentie (bijna) perfect te zijn, dus waarom dan niet op die details wijzen? Van de honderden paren ogen die over deze foto's glijden zal er altijd wel eentje zijn (dat is dus slechts 1 procent) die iets op of aan te merken heeft en daar is dit forum ten slotte ook voor.

Waar het mis gaat (naar mijn idee) is dat sommige lezers van dit forum deze comments als aanvallende kritiek interpreteren.
                                Niet geschoten is altijd mis

Comment

Working...
                                X