Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lisa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lisa

Digi-Steve

Re: Lisa

Hier vind ik de ZW iets minder dan in je eerste reeks. De eerste spreekt mij hier het meest aan, al stoort de weerkaatsing in de hoed soms. Mooi werk!

Comment

3-1-2, vind zwart/wit goed passen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

3 mooie !!

Maar geef mij maar de zwart-wit.
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

Comment

Alle 3 mooi. 2de Belichting
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

steve,drie knappe

Comment

De zwart-witte heeft voor mij iets te veel kontrast. Maar de compo vind ik daarentegen wel goed.
              De andere twee spreekt me model/outfit mij niet zo aan, maar die zijn wel mooi belicht en goed van kleur.
              En vertel eens, waarom zou je eigenlijk lid worden van netlog.be.....? ()
              Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                En vertel eens, waarom zou je eigenlijk lid worden van netlog.be.....? ()
                Henk
                Digi-Steve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
                  Steve,
                  Netlog.be stuurt me een mail dat jij me uitnodigt om lid van netlog te worden. Als jij daar niets van afweet vind ik dat een kwalijke zaak van netlog....
                  Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

ja Henk dat doet netlog nu eenmaal, tot en met vervelend kweet het, zelf krijg ik ook zo van die uitnodigingen en ja ook eentje gekregen van digi steve....
                    daarbij komt nog dat dit niet ter zake doet in dit topic en zulke dingen meld je beter per pm en niet op een forum....

on topic
                    sterke opnames deze steve, en als ik dan wat mag muggeziften , vind ik het voor deze style (country) niet nodig dat het allemaal zo gladjes is, wat ruwer en stoerder vind ikzelf iets beter passen!
                    nietemin, knap gedaan hoor!!
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                      Steve,
                      Netlog.be stuurt me een mail dat jij me uitnodigt om lid van netlog te worden. Als jij daar niets van afweet vind ik dat een kwalijke zaak van netlog....
                      Henk
                      Heel raar...Ik ken je enkel van op BD...heb je niet eens op msn..dus ik zou nie weten waarom ze uit mijn naam naar u sturen...Geen flauw idee...BTW waarom ik netlog heb is puur persoonlijk...Maar je moet er zeker niks achter zoeken hoor...Vele van mijn werk gebruiken netlog en hebben me gevraagd 1 aan te maken. en voila...voor de rest kan netlog me geen bal schelen...Maar ja...je denkt er over wat je wil he lol....

greetz Digi-Steve
                      Digi-Steve

Comment

Working...
                      X