Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De zomerse variant van "sneeuwklassen". Bestaat ook in versie van "bosklassen".
(lagere) schoolkinderen (meestal van 5e en 6e klas) trekken er een weekje op uit - naar de zee, de sneeuw of het bos - waar ze dan aangepaste lessen krijgen, maar vooral vele uurtjes doorbrengen aan de zee, in de sneeuw of in het bos.
Sportieve variant? "Sportklassen" Af en toe een uurtje les en heel veel sporten...
Het is mode in België, en het zou ook pedagogisch verantwoord zijn. Het bevordert het samenhorigheidsgevoel en de kids vinden het super!
On-topic : Leuke plaat, met die silhoeëtten (hoe schrijf je dit eigenlijk? )
@Erryt: Welk standpunt zou jij dan verkiezen?
Hoger? dan had ik gelijk met deze bende moeten springen
Lager? dan kreeg ik de zon in de foto. Zou bij een lager standpunt de schaduw beter overkomen? Ik weet het niet, heb het niet geprobeerd, maar mijn gevoel zegt dat die schaduw dan minder duidelijk zou zijn.
Ik zou een lager standpunt prefereren. Nogmaals: goed uitgevoerde foto, niets op af te dingen , maar ik vind het interessanter als er bij een "springfoto" een gevoel van hoogte gecreeerd wordt, dit bewerkstellig je alleen maar door een lager standpunt te kiezen. Had in dit geval misschien zelfs gekund als de zon daardoor achter de modellen was beland. Je hebt gelijk: de schaduwpartij wordt er wel wat vlakker door en dat is nu net wat deze foto sterk maakt. Het is dus kiezen of delen. Had ze graag beiden gezien.
Comment