Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Gezien het "gezever" dat ze niet zouden kunnen mikken enz...
maar een update.
Daar trek je je toch niets van aan? (Het was naar alle waarschijnlijkheid sarcastisch bedoeld, andaar de clownsmiley) De eerste is inderdaad beter. Goede plaat.
Ik vind er niks aan. Persoonlijk zou ik als model geeneens willen dat zo'n foto op het internet geplaatst wordt.
Zo erg is het nu ook weer niet hé.
Persoonlijk vind ik de eerst ook mooier qua kleur. Achtergrond stoort helemaal niet. Het likken is beetje raar, maar 't is eens wat anders. Wel is er één tong teveel: de zijne. Een prettig gestoorde glimlach op zijn gezicht was misschien beter geweest.
Niet relevant, maar vind het wel onnozel dat iemand haar eigen naam in de hals laat tatoeren... tenzij natuurlijk zij of haar wederhelft problemen heeft met het korte termijn geheugen
Comment