Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dag mensen, ik ben een regelmatige bezoeker van dit forum, en bij deze toch ook eens mijn eerste showcase! 3 portretten van een goede vriend van mij. Hij staat absoluut niet te springen om voor de lens te komen, maar ik vind hem zeer fotogeniek. Benieuwd wat jullie ervan vinden...
Een goed begin is het halve werk. Dat is geslaagd imho. In de eerste vind ik de schaduwen wat te hard. De tweede vind ik erg leuk, maar de derde is mijn favo. Zo zien we ze niet veel hier. Prachtige compo, heerlijke retro kleurstelling. Die zou ik graag eens wat groter zien (900 pixels langste zijde).
Ik zou de kleur nog iets van onder croppen. Ik blijf er bij dat die een mooie sfeer uitstraalt. Een eenzame kerel in een veel te klein appartement. (ook al is hij dat misschien niet).
Comment