Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jan

Dag mensen, ik ben een regelmatige bezoeker van dit forum, en bij deze toch ook eens mijn eerste showcase! 3 portretten van een goede vriend van mij. Hij staat absoluut niet te springen om voor de lens te komen, maar ik vind hem zeer fotogeniek. Benieuwd wat jullie ervan vinden...

Proletariaat.be

Re: Jan

Een goed begin is het halve werk. Dat is geslaagd imho. In de eerste vind ik de schaduwen wat te hard. De tweede vind ik erg leuk, maar de derde is mijn favo. Zo zien we ze niet veel hier. Prachtige compo, heerlijke retro kleurstelling. Die zou ik graag eens wat groter zien (900 pixels langste zijde).

PS: jammer van de vlekjes op het tafelkleed
    Niet geschoten is altijd mis

Comment

Bij met net omgekeerd, de derde zegt me niets maar de tweede vind ik super als portret.

Comment

Thanks voor de reacties! En hier de kleurenfoto eens groter

Proletariaat.be

Comment

1 - 3 - 2.
          één is mijn favoriet door de eerlijke gezichtsuitdrukking.

Comment

3 is echt wel goed

Comment

Ik zou de kleur nog iets van onder croppen. Ik blijf er bij dat die een mooie sfeer uitstraalt. Een eenzame kerel in een veel te klein appartement. (ook al is hij dat misschien niet).
              Niet geschoten is altijd mis

Comment

Ook ferme voorstander van nr 3 in kleur. Er hoeft volgens mij niets gecropt te worden. Perfect zo en geeft een beetje 'diepte' aan het beeld. Mooi!

Comment

Working...
                X