Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annelies en Tim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Annelies en Tim

Annelies en Tim genieten van hun trouwdag die in het teken stond van zwart, roos en wit.

Re: Annelies en Tim

Wat een leuke modellen en kleuren, heb je er nog van deze shoot? Ik denk dat je met zo een aparte trouw-kleuren en die auto wel mooie dingen kunt maken.

De waas stoort me een beetje maar het zal wel bedoeld zijn om alles dromerig te maken, ik hou er persoonlijk niet zo van maar dat is enkel mijn smaak.

Comment

De bedoeling is waarschijnlijk om "rust" te laten uitstralen van deze foto, maar dat bereik je hier niet, vrees ik. Mijn ogen blijven alle kanten uitgaan op deze foto...

Comment

mooie foto, welke bewerkingen voerde je uit op defoto ?

Comment

denk dat dit koppen heel te vreden zal zijn
          proficiat met je verjaardag vandaag
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

heel knap

mooi vastegelegd

ook een goede kleurkeuze
            nekeer gebroken met het wit altijd
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Bjorn, mooi hoor, zachte uitstraling, een beetje mystiek zelfs . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
              X