Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Doet me denken aan een reclame voor bier (merk ben ik vergeten) waarbij de neuspiercing van een dergelijk oud vrouwtje (toch niet dezelfde?) vergeleken wordt met de kroonkurk van het flesje bier dat ze in haar handen houdt.
Mercikes voor de spontane reactie's.
Ik vreesde halvelings dat deze alleen mij zou bekoren ... de foto dan.
Bij een volgende gelegenheid zal ik eens moeten duidelijk maken wat ik met 'pretty' bedoel
Mercikes voor de spontane reactie's.
Ik vreesde halvelings dat deze alleen mij zou bekoren ... de foto dan.
Bij een volgende gelegenheid zal ik eens moeten duidelijk maken wat ik met 'pretty' bedoel
Schoonheid zit in de ziel, maar zij heeft wel een heeeel grote ziel nodig.
Of zoals mijn grootvader zei " De tand des tijd heeft zijn werk gedaan, maar hier had hij toch een geweldige honger"
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Zelf werk ik ook liever met 'normale' mensen. Daarom ga ik vaak eens langs bij enkele slachtoffer-leeftijdsgenootjes om hen te fotograferen (& dan nog liefst zo spontaan mogelijk).
Comment