Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ga voor de tweede opname.
de eerste had ik wel mooi gevonden als: arm meer naar het midden.
wijs en middelvinger dichter bij elkaar.
rechter hak van de schoen had zichtbaar mogen zijn.
pluk haar in het gezicht niet mooi.
grt,bouk.
ga voor de tweede opname.
de eerste had ik wel mooi gevonden als: arm meer naar het midden.
wijs en middelvinger dichter bij elkaar.
rechter hak van de schoen had zichtbaar mogen zijn.
pluk haar in het gezicht niet mooi.
grt,bouk.
Benieuwd naar je eerste model foto Bouk ! Die moet echt wel knallen zoals jij het altijd kan uitleggen
Benieuwd naar je eerste model foto Bouk ! Die moet echt wel knallen zoals jij het altijd kan uitleggen
ik ook nat! maar aan de andere kant, bouk doet ten minste de moeite om meer te doen dan alleen maar te kijken. Wat je met de opmerkingen doet, dat beslis je zelf.
on topic: zoals bouk zegt, de eerste, maar dan zonder dat streepje haar in het gezicht. de pose vind ik minder flatterend.
allebei fotografisch technisch dik in orde, ik zou daar ook wreed content mee zijn met zo'n resultaten!
ik vind zen mening wel terecht.
hij ziet details die wij niet onmiddelijk zien, zoals van die hak van haar schoen.
zeker iets om de volgende keer aan te denken en je opnames nog meer te prefectioneren zodat ze volgende keer nog prachtiger gaan zijn.
niet tegenstaande dat ik het prachtige foto 's vind die je hier neerzet
greets
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
ik vind zen mening wel terecht.
hij ziet details die wij niet onmiddelijk zien, zoals van die hak van haar schoen.
zeker iets om de volgende keer aan te denken en je opnames nog meer te prefectioneren zodat ze volgende keer nog prachtiger gaan zijn.
niet tegenstaande dat ik het prachtige foto 's vind die je hier neerzet
greets
No offence, maar de perfecte foto bestaat niet. Ik sta (zoals steeds) 100% achter mijn foto. En deze reeks opmerkingen (haar, hand, hak) volg ik niet. Het haar MOET in het gezicht, die hand staat zo heel natuurlijk evenals die hak. Sommigen vinden het "einde van de studio lijntje" (wat hier ook zichtbaar is) ook fout. Ik niet. Ik heb mijn visie, ik doe mijn ding. Het kan niet het ding zijn van andere, maar zeggen dat het fout is, is onterrecht. Ik word aangesproken dat ik moet shoppen, maar doe ik niet. Deze foto is zo uit de camera (witbalans, crop, helderheid en contrast, maw RAW->JPG omzetting beschouw ik als "zo uit de camera"). Dank zij de visagie is Anaïs zoals ze is op de foto. Dank zij Anaïs, die zelf deze pose uit haar hoofd tovert, is dat Anaïs zoals ze is. En dank zij mijn 15000 euro materiaal (oa licht) in de studio heb ik de foto zoals ik hem wil. Had nu iemand een sensor vlekje opgemerkt, dat zou wél fout zijn. En ja, foto's met sensor vlekjes heb ik ook al gepost en dan in een klein hoekje wegkruipen om dat vlekje weg te doen
I rest my case
dat vind ik ook juist, nat!
't is niet omdat een ander zegt dat een foto op niks trekt (wat hier zeker niet het geval is hé ) dat jij hem daarom niet mooi mag vinden, ieder zijn eigen smaak.
maar als je hem op een forum plaatst, dan krijg je reacties, of die dan zijn wat je wil lezen, da's een andere zaak.
en zo is't altijd iets... ik vind het jammer dat niemand op mijn foto's reageert, als je reacties krijgt, beschouw het dan als opbouwend en doe er mee wat je denkt te moeten doen...
Comment