Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A blonde with sunglasses

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A blonde with sunglasses

afwijken avn de regels is leuk, en experimenteren ook. Maar als het een doel op zich wordt om af te wijken, wat is dan het saaiste?

Maar bon: ik zag in de eerste een high key, maar toch weer niet, en ik vind - f* regeltjes - de belichting niet helemaal goed zitten. Het is er toch net iets over.

Tweede is idd. zeer knap, en die sigaret kan ik best smaken zo, aandacht gaat naar het model, en het is tenslotte geen reclame voor sigaretten hé...

Derde dan... euh... neutraal... niet speciaal iets over te zeggen pro of contra. blur van de achtergrond mss. iets te nipt, contrast??,...
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

ik ga zeker voor twee! knappe plaat.

Comment

Hm, de eerste geniet voor mij veruit de voorkeur. Mooie belichting & compositie alsook leuke pose!
        Well done voor zowel fotograaf als model :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erryt Bekijk bericht
          Jij voelt je wel vrij snel op je **** getrapt als je commentaar krijgt zeg! Ik begrijp waar je naartoe wilt met de eerste foto en dit is op zich ook geslaagd imo, maar dan had die zonnebril er afgemoeten. Die is in mijn ogen te lelijk in het overbelichte gedeelte. In de derde foto stoort het mij dat diezelfde bril tegen de rand zit. In de tweede niet, omdat ze daar naar beneden kijkt. De tweede foto vond ik trouwens erg sterk zoals vermeld, maar nu je er toch over begint, die onscherpe sigaret is eigenlijk wel belachelijk lelijk... (geintje toch)

Goed, het is maar een mening en jouw foto's zijn van een kwaliteit waar ik waarschijnlijk nooit aan kan tippen. Maar jezus, je moet niet te vol van jezelf zijn Marius en kritiek kunnen handelen. Natuurlijk ben jij tevreden over je foto's, anders plaats je ze niet in showcase, maar neem de kritieken die je krijgt van leken met een frisse blik.

Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven. Maar zoals je zelf ook wel weet gebeurt dat op regelmatige basis op dit forum en dat valt niet altijd bij iedereen in goede smaak. Dat is het logische gevolg.
          Zo vol ben ik niet van mezelf hoor, integendeel!!
          Maar als ik niet achter mijn eigen foto's zou staan zou ik ze hier niet plaatsen toch?

Het issue hier is enkel en alleen "smaak", en normaal valt over smaak niet te twisten, maar hier dus wel.
          Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

voor mij nummer 1 , dan nummer 2 ... nummer 3 valt af

regels breken ... speciale toning ... filmisch zwart/wit ... helemaal mijn ding maar het wordt idd op BD soms nogal argwanend bekeken ;-)

Greetz,
            TravelToy
            www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
              Het issue hier is enkel en alleen "smaak", en normaal valt over smaak niet te twisten, maar hier dus wel.
              Absoluut! Dat houdt de boel levendig!
              Niet geschoten is altijd mis

Comment

Ik kies niet tussen 1 en 2, allebei geweldig. Een echte 'rockchick'...

De derde is een mooie foto maar past naar mijn gevoel niet in het rijtje, ik mis het rock-gehalte...
                Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
                X