Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luna ( a whole new world)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Luna ( a whole new world)

Awel... Da's nu ook mijn smaak. Zo puur en zo magisch. Ik zelf ben ook die "andere" weg ingeslagen en krijg het gevoel dat de meeste jonge ouders wel eens wat anders willen dan een ordinair kaartje.
    Melissa, top hoor!! Doe vooral zo verder!

Geerthey

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
      een communie foto mag niet te artistiek zijn? Dat is nu echt de grootste zever dat ik ooit gehoord heb.

Rephrase: een communiefoto mag niet te artistiek zijn voor alle fotografen die nog 15 jaar terug vastzitten en niet met hun tijd meekunnen.
      In alle andere gevallen hangt het af vd klant.. als zij een klein beetje openstaan voor iets origineel kan de fotograaf zijn ding doen.

Hoe vaak hier die oerklassieke principes gehandhaafd worden.. erg.

En @ melissa, van die massa aan communie foto's die ik de laatste tijd hier zie, zijn dit de enige die mij persoonlijk bijblijven. Al de rest dat ik mij kan herinneren.. same old boring stuff.
      Oeps, moet je mening wel bijtreden hoor...

Ik zei ook dat ze niet TE artistiek mogen zijn.
      Heb zelf die fout in het verleden te vaak gemaakt met als resultaat dat de verkoop van die foto's niet al te best ging. Maar niet TE betekent niet dat ze NIET artistiek mogen zijn en dat je je eigen stijl moet verloochenen !!!

Absoluut niet hé, ik zet in mijn posting dan ook dat ik fan ben van de stijl van Melissa, dus ik ben zeker en vast niet vastgeroest zou ik denken.

Ik quote mezelf : "ik heb zelf een hekel aan lach-eens-naar-het-vogeltje fotografie".

Ik wou eigelijk alleen extra goede raad geven, zonder met het vingertje te wijzen.

Weet dat mits een beetje schaven (en dat mag wel als je een opdracht doet voor iemand, want dan ben je eigenlijk niet voor jezelf aan het werken maar wel voor iemand anders) de foto's toegankelijker worden voor het grote publiek en dat is toch wel vrij belangrijk bij communiefotografie.

@Melissa : zeker je eigen stijl behouden, want ik zou dat missen op dit forum
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Oeps, moet je mening wel bijtreden hoor...

Ik zei ook dat ze niet TE artistiek mogen zijn.
        Heb zelf die fout in het verleden te vaak gemaakt met als resultaat dat de verkoop van die foto's niet al te best ging. Maar niet TE betekent niet dat ze NIET artistiek mogen zijn en dat je je eigen stijl moet verloochenen !!!

Absoluut niet hé, ik zet in mijn posting dan ook dat ik fan ben van de stijl van Melissa, dus ik ben zeker en vast niet vastgeroest zou ik denken.

Ik quote mezelf : "ik heb zelf een hekel aan lach-eens-naar-het-vogeltje fotografie".

Ik wou eigelijk alleen extra goede raad geven, zonder met het vingertje te wijzen.

Weet dat mits een beetje schaven (en dat mag wel als je een opdracht doet voor iemand, want dan ben je eigenlijk niet voor jezelf aan het werken maar wel voor iemand anders) de foto's toegankelijker worden voor het grote publiek en dat is toch wel vrij belangrijk bij communiefotografie.

@Melissa : zeker je eigen stijl behouden, want ik zou dat missen op dit forum
        ik had ook geen commentaar op u persoonlijk hoor.. ik had uw post zelfs niet gelezen :-)
        Ik ahd gewoon gelezen dat iemand dat had geschreven.. Ik gaf gewoon reactie op dat zinnetje..
        no pun intended!
        poof

Comment

Working...
        X