Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 + 1 = 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1 + 1 = 3

    Dankzij mond tot mondreclame mocht ik vandaag foto's nemen van sympathiek koppel in verwachting.

    Bewolkt regenachtig weer, weinig tijd, geïmproviseerde locatie (zeer herkenbaar...) en weinig voorbereiding zorgden voor omstandigheden die niet helemaal naar mijn wens waren.
    Maar, ondanks wat onwennigheid, toch nog min of meer paar mooie/grappige platen kunnen schieten, volgens het koppel in kwestie.












    D80 - 18-70mm & 80-200 f2.8

  • #2
    Re: 1 + 1 = 3

    De 2de springt er voor mij uit.

    Ik hou van natuurlijk licht .
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

    Comment


    • #3
      Re: 1 + 1 = 3

      De eerste vind ik echt geweldig van idee en ik krijg spontaan een glimlach op m'n gezicht.
      Dat is dus heel belangrijk naar de klant toe, veel belangrijker dan de technische kant van de foto's.

      De tweede vind ik als totaalbeeld en technisch het mooiste. Alleen zou ik zelf een stuk bovenaan en links wegcroppen. Maakt de foto sterker en intenser om naar te kijken.

      Nr. 3 : daar ben ik minder zot van.

      Al bij al
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: 1 + 1 = 3

        Hoe smaken kunnen verschillen, prachtige foto's, in volgorde : 3,2 en 1.

        Comment


        • #5
          Re: 1 + 1 = 3

          Stuk voor stuk mooi. Ook lekker niet traditionele studio foto's die normaal gezien van zwangere buiken worden genomen...
          natwork.be

          Comment


          • #6
            Re: 1 + 1 = 3

            2de vind ik subliem.
            Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

            Comment

            Working...
            X