Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amber

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amber

    Voor haar eerste communiefoto's zijn we er een dagje op uit getrokken, ik toon graag 3 beeldjes uit een veel te lange serie. Het zal moeilijk kiezen worden denk ik.





    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: Amber

    mooi reeks
    greets
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

    Comment


    • #3
      Re: Amber

      heel mooie reeks
      fotowebsite: www.edwinfoto.com
      Lara's website: http://www.houdevelt.com
      fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Re: Amber

        Dit is afgewerkt Eric

        mvg,

        Roland

        Comment


        • #5
          Re: Amber

          Bij de eerste mocht de achtergrond iets waziger zijn
          voor de rest vindt ik ze alle drie wel goed


          Dit is toch de Ruïne in Diest he?
          No rules. Great shots.
          -
          Online

          Comment


          • #6
            Re: Amber

            Jammer ... dat jij nog niet geboren was, toen ík mijn eerste communie deed.
            Last edited by Jos Vanhengel; 16 april 2009, 19:46.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Amber

              ja,hier ga ik mee zeer mooie reeks

              Comment


              • #8
                Re: Amber

                Mooie reeks Eric
                Eerste
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment


                • #9
                  Re: Amber

                  ik word zowaar een beetje verlegen van de superpositieve comments, bedankt
                  oh ja alle drie de foto's zijn gemaakt the strobist way. De eerste werd bijna frontaal ingeflitst door een SB900, achter de muur links van model stond een tweede SB900 die de tegenovergestelde muur moest belichten.
                  Bij foto 2 SB900 rechts op statief SB900 links op hoogte van de middel, beide op 1/8 st power.
                  Foto 3 tenslotte SB900 in doorflitsplu op statief rechts boven model 1/32 st power de zon deed de rest. Flitsen werden ontstoken met een aangepaste cactus v2.
                  @ Glenn, ja dat is zo.
                  Eric Van Aerschot BD0730BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Amber

                    heel mooie foto's, maar 1 opmerking : die eerste foto vind ik wat minder omdat de achtergrond (alhoewel mooi in beeld gebracht) in feite compleet niets met het onderwerp (de communie of het meisje) te maken heeft. En dan lijkt het dat het meer te doen is om een mooi beeld te maken dan dat het gaat over het meisje en haar communie.

                    tis maar een gedacht, kweet niet of er anderen zijn die er ook zo over denken ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Amber

                      Oorspronkelijk geplaatst door BennyW Bekijk bericht
                      heel mooie foto's, maar 1 opmerking : die eerste foto vind ik wat minder omdat de achtergrond (alhoewel mooi in beeld gebracht) in feite compleet niets met het onderwerp (de communie of het meisje) te maken heeft. En dan lijkt het dat het meer te doen is om een mooi beeld te maken dan dat het gaat over het meisje en haar communie.

                      tis maar een gedacht, kweet niet of er anderen zijn die er ook zo over denken ?
                      Ik denk dat je nu teveel als fotograaf denkt
                      De gemiddelde mens zal geen seconde afgeleid zijn van het eigenlijke onderwerp, namelijk het meisje in haar communiekleedjes. 'gewone' mensen kijken namelijk bij foto's met mensen erop enkel naar de mensen
                      Het feit dat de fotograaf toch heeft geprobeerd in het geheel een mooi beeld te maken zal voor deze mensen enkel op een onbewust vlak meewerken aan het feit dat ze het een mooie foto vinden.

                      Ik vind het een erg mooie reeks, maar zou op de tweede de onscherpe twijgjes wat proberen weg te werken voor de lichtere stukken. (Wij fotografen kunnen het toch niet laten hé )
                      Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                      vroeger op dit forum bekend als wAckO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Amber

                        Zeer mooie foto's vooral nummer 2 en 3
                        Nikon D80 / Sony DSC-H5

                        Comment


                        • #13
                          Re: Amber

                          mooi met een leuke laatste.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X