Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mallory

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mallory

Afgelopen dinsdag enkele foto's mogen trekken van Mallory

Bij deze...

www.pdsfotografie.be

Re: Mallory

de eerste is een klassiek maar wel mooi portret, met alle nodige details, zowel in het gezicht als in de jas, een mooi haarlichtje enz.

de tweede lijkt me nogal te hard of zwaar qua tegenlicht.

de derde is dan weer een mooie qua belichting, alhoewel de broek op het randje is, maar de verhoudingen zijn nogal raar, zo is haar linkerarm wat uit proportie zo lijkt me...

Comment

ik volg fujifil volledig...
      in nr3 lijken er inderdaad rare dingen aan de hand met haar arm! voor de rest wel heel mooie foto.
      Nr2 vind ik niet al te flatterend door dat licht...
      [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

één is mooi belicht maar ik vind de pose niet zo goed, ze moet zo erg haar hoofd draaien.
        twee heeft te fel tegenlicht, dat mocht iets zachter zijn.
        drie, met die arm is niets aan de hand, een beetje overstrekking. Haar broek gaat helemaal op in de achtergrond, op mijn scherm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          één is mooi belicht maar ik vind de pose niet zo goed, ze moet zo erg haar hoofd draaien.
          twee heeft te fel tegenlicht, dat mocht iets zachter zijn.
          drie, met die arm is niets aan de hand, een beetje overstrekking. Haar broek gaat helemaal op in de achtergrond, op mijn scherm.
          Ik volg. De broek is nog nét helemaal in beeld, maar duidelijk niet bij elke monitor. ze mogen wat mij betreft alle drie wat softer.
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

vind 1 anders best leuk

Comment

Working...
            X