Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
afscheidskus in de laatste trein.
Collapse
X
-
afscheidskus in de laatste trein.
Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153Labels: Geen
-
-
Re: afscheidskus in de laatste trein.
Prachtig beeld.
Kweeni waarom, maar 'k blijf ernaar kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtPrachtig beeld.
Kweeni waarom, maar 'k blijf ernaar kijken.
Comment
-
Heel mooi beeld.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtEen hele goeie. Mooi moment, goed vastgelegd en afgewerkt.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Mooie prent idd.
Maar nu vraag ik me af of je die mag posten?
(er van uitgaande dat de 2 niet je modellen waren...)
mvg
glenn
Comment
-
-
Kan me alleen maar bij de andere meningen scharen
Prachtige timing, onbewust erg goeie modellen die een prachtige scene creeren met de oprechtheid van het gebaar(de kus)
Het druipt gewoon van de liefde!
Als dat koppel zou ik voor deze foto VEEL geld op tafel leggen! ookal is het misschien een lucky shot, deze zou in dat album moeten want hij spreekt boekdelen over die relatie!
ben er echt van onder de indruk!Groetjes - Aerrow
Canon EOS 50D - EF-S 17-55/f2.8 IS USM - EF 50/f1.8 II - Canon Powershot S5IS - this is all I "own"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk berichtMooie prent idd.
Maar nu vraag ik me af of je die mag posten?
(er van uitgaande dat de 2 niet je modellen waren...)
mvg
glenn
En dat het afscheid was op laatste trein... Afscheid nemen doe je toch vooral op het perron dacht ik. Tenzij één van de twee net besliste om naar een andere coupé te gaan, wie weet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtBwa 't is nog zeer christelijk hé. Vind de kus op zich technisch gezien nogal redelijk afstandelijk eigenlijk, toch voor een afscheid. Te weinig lippen en vooral te weinig hoofd kantelen (zie kromme neus van jongen). Maar da's mierenneukerij natuurlijk
En dat het afscheid was op laatste trein... Afscheid nemen doe je toch vooral op het perron dacht ik. Tenzij één van de twee net besliste om naar een andere coupé te gaan, wie weetD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aerrow Bekijk berichtKan me alleen maar bij de andere meningen scharen
Prachtige timing, onbewust erg goeie modellen die een prachtige scene creeren met de oprechtheid van het gebaar(de kus)
Het druipt gewoon van de liefde!
Als dat koppel zou ik voor deze foto VEEL geld op tafel leggen! ookal is het misschien een lucky shot, deze zou in dat album moeten want hij spreekt boekdelen over die relatie!
ben er echt van onder de indruk!
Thanks
JoeriCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
Comment