Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Navel te hoog - paarse benen , te rood en verkeerde pose.
Nou nou. Prima....
Ze heeft ook maar 1 oog in deze foto ! Die fout (?) heeft nog niemand gezien.
Nou nou. Prima....
en deze voor de "navelstaarders" dit is een dijk van een plaat
mooi werk Nat
Nou nou. Prima....
Neem het niet te zwaar. Deze kleine dingetjes zijn een ieders mening en niemand zegt dat de foto niet goed is. Wat mij betreft is de pose niet verkeerd en het ene oog is juist de kracht van de foto. Alhoewel, als je dat zelf een fout vindt...
off topic:
stopt ies me zagen tegen deze mens, hij neemt toch prachtige plaatjes zekers, wasdanu !!!!
mVg
glenn
Nja... kan wel zijn, maar 't eerste wat ik zag toen ik deze foto open deed was de "te witte" rok. Verder is dit een prima plaatje, zelfs met één oog en paarse benen.
ook ik heb al beter werk van je gezien!
volgens mij is ook de rok wat te wit, en de benen te verschillend van huidskleur tov van de rest.
voor de rest: ik zou tevreden zijn met al die opbouwende kritieken...
daar leer je toch van?
Comment