Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wachten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wachten

Geprobeerd om te zetten in zwart-wit, maar de foto leende zich er helaas niet voor.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Wachten

vind deze een mooi portret henk

Comment

knap gedaan ,lijkt me erg moeilijk met zo'n pied de poule pet.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De brilrand die net 'door' het oog gaat vind ik jammer.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Zeer knap portret , de ruwheid der jaren magnifiek vastgelegd.
          Mooie scherpte en kleuren en een mooie dof op de achtergrond...

mvg xiebu
          "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
          *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
            Zeer knap portret , de ruwheid der jaren magnifiek vastgelegd.
            Mooie scherpte en kleuren en een mooie dof op de achtergrond...

mvg xiebu
            Met alle respect hoor : maar vertel me nu effen wat dit nou zoveel meer maakt dan een snapshot voor het album ??? Foto is scherp en de achtergrond is dat niet : so far so good...

Maar voor de rest ...bril zit 2 keer in de ogen, de kadrering is niet bepaald spannend, het licht ook al niet...
            Ik waardeer Henk zijn bijdragen ook hoor, maar wil dat zeggen dat we allemaal vriendjes moeten worden en de fouten of tekortkomingen niet meer mogen of willen zien ???
            FYI, ik zit met een knoert van een jetlag en ik wil straks best bekijken of ik -mits wat slaap- milder word, maar ik ben er niet zeker van...

En dit is echt niet persoonlijk bedoeld, het is gewoon mijn mening...
            Groeten Dirk
            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
              De brilrand die net 'door' het oog gaat vind ik jammer.
              Ja inderdaad. Je hebt het niet altijd voor het zeggen....
              Hij aan de ene kant van de straat wachtend op de carnavalsstoet, ik aan de andere kant met een 70-200....
              Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                Ja inderdaad. Je hebt het niet altijd voor het zeggen....
                Hij aan de ene kant van de straat wachtend op de carnavalsstoet, ik aan de andere kant met een 70-200....
                Henk
                tja,we hebben het niet altijd voor het kiezen he......................

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                  Met alle respect hoor : maar vertel me nu effen wat dit nou zoveel meer maakt dan een snapshot voor het album ??? Foto is scherp en de achtergrond is dat niet : so far so good...

Maar voor de rest ...bril zit 2 keer in de ogen, de kadrering is niet bepaald spannend, het licht ook al niet...
                  Ik waardeer Henk zijn bijdragen ook hoor, maar wil dat zeggen dat we allemaal vriendjes moeten worden en de fouten of tekortkomingen niet meer mogen of willen zien ???
                  FYI, ik zit met een knoert van een jetlag en ik wil straks best bekijken of ik -mits wat slaap- milder word, maar ik ben er niet zeker van...

En dit is echt niet persoonlijk bedoeld, het is gewoon mijn mening...
                  Ieders mening wordt gewaardeerd, mits gemotiveerd....! Natuurlijk is dit geen topfoto. Toch wordt er door enkele BD'ers in gezien wat ik er ook in zag. Daarmee ben ik al tevreden.
                  Vanuit jouw gezichtspunt heb je gewoon gelijk. No problem, ik kom vanzelf weer met iets anders. Bedankt voor je eerlijke mening!
                  groeten, Henk
                  (BD1383NL)

Comment

Working...
                  X