Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een goede poging, Ik hou ervan wanneer er met licht gespeeld wordt. Maar ik ben net weg van het effect dat je hier bereikt hebt. De ogen vallen te veel weg naar mijn gevoel.
De kadrage had ik ook liever anders gezien. Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van haar been is? Persoonlijk zou ik er een 3/4 formaat van maken en haar knie, stuk van haar hoofd en rechterkant laten vallen.
Daarnaast zou ik ook nog de achtergrond volledig wit maken.
Gewoon mijn mening hoor, ik probeer gewoon opbouwend te zijn.
Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)
Inderdaad , en eigenlijk was dit niet de foto die ik wilde plaatsen. Heb ondertussen het even aangepast met de juiste link.
VG Flash
Hier stond eerst een andere foto, de eerste comment slaat daar dus op, nu staat die daar helemaal voor niets. Had je niet beter de foto laten staan en deze bijgevoegd met een vermelding of na 24u in een nieuw topic gestoken?
Als men hier zo al begint dan zal showcase helemaal een mannekesblad worden.
Met deze foto's toch maar beter even langs beoordeling passeren.
Comment