Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind je omzetting in de tweede heel mooi, een gepast contrast voor bij dat soort shots. De eerste vind ik te licht, er gaat een groot deel detail verloren in het aangezicht, en let ook voor lens distortion waarbij het hoofd heel groot lijkt ivm de hand.
heel leuk gedaan, al vind ik wel dat als je de vinger voor de mond houd als bij de rechter opname, je de/een persoon aan moet kijken, nu mist ik het effect ervan.
grt,bouk.
al vind ik wel dat als je de vinger voor de mond houd als bij de rechter opname, je de/een persoon aan moet kijken, nu mist ik het effect ervan.
grt,bouk.
hello Bouk, ze kijkt je toch aan op de rechterfoto, of wat bedoel je?
volgens mij kijkt ze rechts naar beneden, in iedegeval met haar rechteroog.
grt,bouk.
Nou Bouk, volgens mij kijk jij deze keer zoals jij denkt dat ze kijkt . Ik volg hem ook niet hoor. M.i. kijkt ze perfect rechuit en is de zware make-up de boosdoener voor je!
Bestudeer haar nog maar eens goed!
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
heel leuk gedaan, al vind ik wel dat als je de vinger voor de mond houd als bij de rechter opname, je de/een persoon aan moet kijken, nu mist ik het effect ervan.
grt,bouk.
Whatever ...
Mooie beelden en een verademing in SC als je alles een beetje op een rijtje zet
Ik vind die eerste qua compositie en belichting goed, maar de pose en gelaatsuitdrukking van het model is werkelijk fantastisch. Dat zouden we hier meer moeten zien.
Comment