Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jennifer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jennifer

    Omdat ik op vlak van studio en model-fotografie nog weinig kaas heb gegeten had ik mij voor vandaag ingeschreven voor een workshop bij digifotomaarkedal.
    zelf ben ik super tevreden over mijn behaalde resultaten hopelijk bevalt mijn foto jou ook.
    met dank aan dit fantastische model Jennifer voor deze geslaagde namiddag


    Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

  • #2
    Re: Jennifer

    Jammer van de rechter elleboog.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: Jennifer

      Ik ben niet zeker of Defenderke de afgesneden linker elleboog bedoelde, of de rechter elleboog en onderarm. Beiden zijn inderdaad jammer.

      Wanneer je de rechterarm weglaat, zal het figuur van het model veel beter tot zijn recht komen. Als je op de rechterarm begint te letten, dan begint hij echt te storen.

      Het lage standpunt kan, maar ik had hem ook graag vanuit een iets hoger standpunt gezien. Verder vind ik het schouderblad er net iets te ver uitsteken, waardoor er geen vloeiende lijn ontstaat. En doet de linkerpols aan elastica van the incredibels denken.

      Voor de rest en mooie belichting, mooi model en ongetwijfeld een leuke ervaring.
      Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

      Comment

      Working...
      X