Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel knap gespeeld met licht en schaduw hier
Originele plaat. Steekt mijlenver boven de vele ongeïnspireerde plaatjes hier die allen maar mooi gevonden worden omdat er een knappe dame (al dan niet in lingerie) op staat.
Allen bedankt voor de reacties
Leuk om te horen dat het werk niet gaat vervelen. Origineel blijven vind ik wel moeilijk.
Het idee was trouwens van het model
Ik zal jullie een van dees allemaal eens laten verschieten van de springhaartjes die er op zaten
Grtz!
Lennert
de idee & het licht is héérlijk... njammy !!! kvind alleen haar schouders tikkie zwaar overkomen
KEEP ROCKIN'... kdenk dat we Maria gevonden hebben
Heerlijk filmke dat van Maria..daar wordt een mesn vrolijk van.
Lennert dat protret scheert hoge toppen..Allez naar mijn gevoel toch..Zeer knap en zeer frigide opname..Ben stik jaloers op zulk werk..
Knap hoor. En jammer van de 5 D die je verkoopt..
Veel geluk aan de koper..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment