Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
baby in studio , 2 foto's van de reeks
Collapse
X
-
-
Re: baby in studio , 2 foto's van de reeks
Knap kind maar ik vind de foto's echt op niet veel trekken, sorry.
De belichting is niet goed, de tilt werkt hier niet, te trage sluitersnelheid, en in de eerste zijn zijn oogjes net halfweg in het knipperen. Wat nog? De trui met logo trekt teveel aandacht, probeer altijd simpele maar stijlvolle kledij aan te doen zonder logo's. Bovendien zou het voor dit portret veel mooier zijn dat er blote voetjes zijn ipv schoenen, ze zijn echt storend. Zijn dit de beste van de reeks of heb je nog andere?
-
inderdaad het licht kan beter .daar ik ook nog geen deftige lampenset heb of flitsers lampjes van 25 w 3stuks .
de kleedjes had ik zelf niet te kiezen en moest het doen met wat ze me voorschotelde ,bij de eerste waren de oogjes niet aan het kniperen maar had hij ongelooflijk veel pret .heb er ook nog eentje met de schaterlach.
dit is dan ook de tweede maal dat ik dit doe en de ouders waren content met de foto's 26 stuks de schoentjes hadden inderdaad uitgemogen bedankt voor die tip ik zal er nog eentje posten op het buikje zonder logo en schoentjes voor elk wat wils
is deze laatste meer in de smaak ?
groetjes stevenLast edited by bagste; 2 april 2009, 19:10.
Comment
-
De laatste is beter, maar er ontbreekt nog steeds het zo belangrijke licht in de ogen. Niet dat ik het beter kan hoor, ben ook nog aan het leren. Je kan als fotograaf ook altijd richtlijnen geven aan de ouders ivm kledij enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk berichtDe laatste is beter, maar er ontbreekt nog steeds het zo belangrijke licht in de ogen. Niet dat ik het beter kan hoor, ben ook nog aan het leren. Je kan als fotograaf ook altijd richtlijnen geven aan de ouders ivm kledij enz.
Comment
-
Comment